خبرگزاری کار ایران

با تاکید استاندار؛

سردبیر فضای مجازی استانداری خراسان رضوی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۲۲۲

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی از انتصاب سردبیر فضای مجازی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، مهدی زین الدین در این خصوص اظهار داشت: به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات و تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها و البته حضور چهره‌های جوان در عرصه‌ رسانه و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، با تاکید استاندار ، شورای فضای مجازی استانداری خراسان رضوی تشکیل می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: اطلاع رسانی صریح و شفاف و ارتباط با مردم و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی از اهداف راه‌اندازی این شورا است.

زین الدین گفت: در نخستین قدم، محمدرضا جلوه یکی از جوانان فعال و دارای سابقه روشن در این عرصه به عنوان مشاور رسانه‌ای اینجانب و سردبیر فضای مجازی استانداری خراسان رضوی منصوب شده است و امیدواریم شاهد تحولات مثبتی در این عرصه باشیم.

وی افزود: در این شورا تلاش داریم از حضور و نظرات چهره‌های سرشناس حوزه رسانه و ارتباطات استفاده کنیم.

محمدرضا جلوه پیش از این سخنگو و مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال خراسان رضوی بوده، مدیرمسئول سایت مشهدنیوز و جزو چهره‌‌های جوان و باسابقه رسانه‌‌های خراسان رضوی و مشهد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز