خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای روابط عمومی های استان قزوین مطرح کرد:

برخی مدیران نگاه همدلانه با رسانه ها و روابط عمومی ها ندارند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۵۵۳

رئیس شورای روابط عمومی های استان قزوین گفت: برخی مدیران نگاه همدلانه با رسانه ها و روابط عمومی ها ندارند که این امر نشان از این است که اهمیت جهان جدید و نیاز به روابط عمومی ها را نمی دانند و یا به این ارتباط اعتقادی ندارد و تکیه گاه سیاسی آنها بر ارتباطات ارجحیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نشست شورای مرکزی روبط عمومی های استان با حضور نصرت اله علیرضایی رئیس شورای روابط عمومی های استان، معصومی‌فر معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان و اعضای شورای روابط عمومی‌های استان، در سالن جلسات دانشکده پرستاری و مامایی استان قزوین برگزار شد.

علیرضایی در این جلسه بیان کرد: روابط عمومی ها با چند مفهوم کلیدی سرو کار دارند که هنوز این مفاهیم در جامعه نهادینه نشده که همین امر مشکلاتی را ایجاد می کند و متاسفانه روابط عمومی ها، به عنوان کلید ارتباطی جامعه، هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده است.

وی گفت: ما نمی‌توانیم به جایگاه واقعی روابط عمومی دست یابیم مگر اینکه بدانیم در چه جهانی زندگی می کنیم و احساس نیاز به روابط عمومی در آن به معنای واقعی وجود داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین اظهار کرد: عنصر کلیدی جهان جدید عبارت است از شهروندی و حقوق شهروندی در حالی که جهان قدیم با مفهوم رعیت همراه بوده و بر نظام ارباب و رعیتی اداره می شده و در این جامعه سنتی، مطالبه گری وجود نداشته تا کسی بخواهد پاسخگوی آن باشد.

علیرضایی عنوان کرد: مفاهیم حق و شهروندی و دموکراسی در جهان جدید زاییده شده و اینها مفاهیم و شالوده های جهان جدید هستند و در این جهان جدید، روابط عمومی ها به نمایندگی از افکار عمومی فعالیت می کنند.

رئیس شورای روابط عمومی های استان اضافه کرد: روابط عمومی ها ادامه رسانه ها هستند که در درون سازمان ها فعالیت می کنند. چرا که نیاز ها و دغدغه های جامعه از سوی رسانه ها بررسی و رصد می شود که این امر کارکرد روابط عمومی در دستگاه هاست اما چون این مفاهیم هنوز ایجاد نشده، مشکلاتی در حوزه روابط عمومی ها ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: نگاه مدیران به رسانه ها و روابط عمومی ها متفاوت است. برخی مدیران نگاه همدلانه با رسانه ها و روابط عمومی ها ندارند که این امر نشان از این است که اهمیت جهان جدید و نیاز به روابط عمومی ها را نمی دانند و یا به این ارتباط اعتقادی ندارد و تکیه گاه سیاسی آنها بر ارتباطات ارجحیت دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز