خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی تاکید کرد:

باید مشکلات ایجاد نمایشگاه بین المللی استان حل شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۷۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: باید موانع موجود در مسیر ایجاد سایت نمایشگاه بین المللی و پایانه صادراتی استان مرتفع شود.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که امروز پنجشنبه 26 اردیبهشت در استانداری برگزار شد بر رفع موانع موجود بر سر راه ایجاد سایت نمایشگاه بین المللی استان البرز تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود فرودگاه پیام و ظرفیت های بالای استان در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری لازم است هر چه زودتر چالش های فراروی ایجاد سایت نمایشگاه بین المللی البرز مرتفع شود.

وی افزود: به هیچ وجه زیبنده استان البرز نیست که با این همه مزیت اقتصادی هنوز از داشتن محل دائمی نمایشگاه و پایانه صادراتی محروم است.

شاهمرادی ضمن اشاره به  توجه ویژه رییس جمهور به استان و تخصیص اعتبار جهت احداث نمایشگاه بین المللی تصریح کرد: هم اینک فعالان اقتصادی، صنعتگران، تجار و... بارها این مهم را به عنوان یک مطالبه مطرح کرده اند که لازم است با عزمی جزم به این خواسته، پاسخ بگوییم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خاتمه بیان کرد: بر اساس مصوبات صورت گرفته، نمایشگاه بین المللی و پایانه صادراتی باید در کنار یکدیگر و در مجاورت فرودگاه پیام قرار داشته باشند که این امر قطعا منجر به رشد صادرات، پویایی اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز