خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ خبر داد:

تاکنون بیش از 1200 تن کلزا در مازندران خریداری شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۵۵۱

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت: از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا در سالجاری تاکنون بیش از 1200 تن کلزا به ارزش 38 میلیارد و 877 میلیون ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب اظهار داشت: این میزان خرید توسط 10 مرکز از 23 مرکز تجهیز شده در شهرستانهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابلسر، آمل و نور صورت پذیرفت.

سید محمد جعفری گفت: با پیگیری ها بعمل آمده کشاورزانی که تا پنج شنبه هفته گذشته کلزای خود را به مراکز خرید این شرکت تحویل دادند، مطالبات آنها به مبلغ 3 میلیارد و 752 میلیون ریال از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

 جعفری افزود: بر اساس دستور العمل خرید تضمینی کلزا قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا  با دو درصد ناخالصی و 10 درصد رطوبت 34 هزار و 398 ریال تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در مراکز خرید شرکت غله، دانه های روغنی کلزا تا 10 درصد ناخالصی و 20 درصد رطوبت قابل خریداری می باشد ، گفت: به ازای هر درصد افت رطوبتی بالای ده درصد و افت ناخالص بالای دو درصد به نسبت از وزن محصول کلزا تحویلی کسر و بهای آن محاسبه و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با اشاره به اینکه خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری تنها از طریق سامانه انجام خواهد شد و هیچ محصولی از کشاورزانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند خریداری نخواهد شد اظهار داشت : کشاورزانی که در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستانها نسبت به ثبت سطح زیر کشت کلزای خود اقدام کنند.

سید محمد جعفری تاکید کرد: کشاورزان در زمان تحویل محصول، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشاورزان عزیز، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید شرکت غله دائر خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز