خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان:

مساجد باید حداقلِ وابستگی را به منابع دولتی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۵۰۰

رئیس‌سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با بیان اینکه مساجد باید حداقل وابستگی به منابع دولتی را داشته باشند، گفت: شایسته است مطابق با نیاز و ذائقه مردم و با محوریت آموزه‌های قرآنی و فضای زمانی برنامه‌ریزی کرده و مساجد را پررونق کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول و کارکنان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار کیوان محمّدی در سخنانی با تأکید لزوم کیفی‌سازی فعالیت‌ها در مساجد گفت: مساجد از ابتدای اسلام تاکنون به عنوان پایگاه‌های مردمی محسوب شده و نقش به‌سزایی در توسعه فرهنگ دینی جامعه داشته‌اند.

وی با تأکید بر نیازسنجی فعالیت‌های فرهنگی تصریح کرد: شایسته است مطابق با نیاز و ذائقه مردم و با محوریت آموزه‌های قرآنی و فضای زمانی برنامه‌ریزی کرده و مساجد را پررونق کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با تأکید بر وحدت رویه و سازماندهی مناسب در اداره امور مساجد افزود: داشتن نیت درست برای انجام کارها، مهم‌تر از سایر مسائل از جمله بودجه‌ است. مساجد باید همواره بر منابع مردمی تکیه داشته باشند و از دولتی شدن صرف پرهیز کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسته به ارائه طرح از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان تا حد مقدورات مساعدت‌های لازم را انجام خواهیم داد. البته باز تأکید می‌کنم که مساجد باید حداقل تکیه به منابع دولتی را داشته باشند.

گفتنی است در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین محمّدعلی رضوانی‌نژاد مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های امور مساجد بیان داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز