خبرگزاری کار ایران

آل اسحاق در گفتگو با ایلنا:

تغییر ساختار بودجه ۶۰ ساله شرط بهبود فضای کسب وکار است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۹۱

انحلالسازمان مدیریت در دولت گذشته اشتباه بود، اما اگر احیای گذشته باشد و با فرمت‌های قبل اداره شود تغییری در اصل ماجرا ایجاد نخواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: ساختار بودجه و بودجه ریزی سازمان مدیریت برنامه یک نظام ۶۰ ساله دارد که باید با شرایط امروز جامعه همگن شده و دگرگون شود.

یحیی آل اسحاق؛ رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و بازرگانی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا فضای کسب وکار ایران را دارای یک مشکل ریشه‌ای دانست و گفت: بینش و نظام تدبیر ما به حوزه اقتصاد و اداره بخش اقتصادی گلوگاه مشکل است و تا زمانی که تغیییری در آن ایجاد نکنیم نباید توقع بهبود فضا را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما باید به مسائل اقتصاد تغییر جدی کند، افزود: به عنوان مثال ساختار بودجه و بودجه ریزی سازمان مدیریت برنامه یک نظام ۶۰ ساله دارد که باید با شرایط امروز جامعه همگن شده و دگرگون شود.

آل اسحاق با اشاره به احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ادامه داد: انحلال این سازمان در دولت گذشته اشتباه بود، اما اگر احیای گذشته باشد و با فرمت‌های قبل اداره شود تغییری در اصل ماجرا ایجاد نخواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و بازرگانی ایران ادامه داد: نظام برنامه ریزی، نظام ادارهٔ امور اقتصادی، حوزه‌های مختلف تولید، توزیع، خدمات، بانک، گمرک و در ‌‌نهایت کاهش رتبه فضای کسب وکار به تغییر نگاه برمی‌گردد. ‌

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز