خبرگزاری کار ایران

۸ آبان صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش روز ملّی آمار در دانشگاه گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۹۱۵

همایش روز ملّی آمار و برنامه‌ریزی ساعت 9 صبح روز دوشنبه 8 آبان 96 در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت استان گیلان بیان کرد: تبیین نقش آمار در مدیریت و برنامه‌ریزی، تبیین نقش اطلاعات مکان محور در مدیریت و برنامه‌ریزی، گسترش و تقویت همکاری با مراکز علمی، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی آماری از اهداف برگزاری همایش روز ملّی آمار در گیلان است.

وحید طیفوری ادامه داد: در این همایش پس از سخنرانی کیوان محمّدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان پیرامون اهمیت بحث آمار در امر توسعه استان و کشور، دکتر سید محمود طاهری عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با موضوع وضعیت فعلی علم آمار در جهان، دکتر علی‌اصغر بانویی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع شناسایی محور توسعه استان گیلان با تأکید برتولید و توان اشتغالزایی براساس جدول داده و ستانده 1392 استان و دکتر میثم عفتی عضو هیات علمی دانشگاه گیلان با موضوع نقش اطلاعات مکان‌مند در مدیریت و برنامه‌ریزی استان به سخنرانی خواهند پرداخت. ضمن آنکه ارائه گزارش عملکرد و تشریح فعالیت‌های معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و چالش‌های آماری استان از دیگر بخش‌های همایش است.

وی اظهار امیدواری کرد که برگزاری چنین همایش‌هایی بتواند ضمن گرامیداشت روز ملّی آمار و برنامه‌ریزی و ارج نهادن به زحمات دست‌اندرکاران جامعه آماری و برنامه‌ریزی، گامی در جهت توسعه و ارتقا نظام آماری و برنامه‌ریزی استان و کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز