خبرگزاری کار ایران

در دفتر معاونت بهداشت وزارت بهداشت برگزار شد؛

اولین جلسه ستاد اجرایی نظام سلامت الکترونیک تهران بزرگ/ آمادگی کامل برای اجرای نظام ارجاع در سطح یک

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۶۹۱

اولین جلسه ستاد اجرایی نظام سلامت الکترونیک با حضور دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران در دفتر معاون بهداشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روسا و معاونان دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران حضور داشتند، رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: اقدامات خوبی در هر سه دانشگاه علوم پزشکی شهر تهران انجام شده است ولی ما باید در بحث ارجاع هر سه دانشگاه را با هم ببینیم.

علیرضا رئیسی افزود: باید نقشه ارجاع به صورت یکپارچه در هر سه دانشگاه عملیاتی شود. بنابراین باید سه کار مهم انجام شود.

وی ادامه داد: اولین کار این است که تکلیف HIS را مشخص کنیم. در مرحله دوم اینکه کلینیک های ویژه را برای اتصال به بیمارستان، سطح یک و سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) آماده کنیم و در مرحله سوم هم  بخش خصوصی را به سامانه متصل کنیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان این که سطج یکِ نظام ارجاع در پرونده الکترونیک سلامت مربوط به بخش بهداشت است نه همه سطوح، افزود: درگاه ورودی اطلاعات به سامانه ها  نباید مربوط به بهداشت باشد و می توان از بخش خصوصی و حتی داروخانه ها نیز برای ورود اطلاعات به سامانه کمک گرفت.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: معاونت بهداشت در سطح یک برای ارجاع آمادگی کامل دارد و قادر است در کمترین زمان ممکن تحولات مورد نظر دانشگاه های علوم پزشکی را در سامانه به انجام برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز