خبرگزاری کار ایران

کوچ آیت‌الله مکارم شیرازی از شبکه سه به شبکه قرآن

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۸۹۵

آیت‌الله مکارم شیرازی که سال‌ها سخنرانی‌هایش در شبکه سه روی آنتن می‌رفت، ماه رمضان امسال از شبکه قرآن و معارف سیما برای مخاطبان روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا، شبکه قرآن و معارف سیما در ماه رمضان هشت باکس سخنرانی در ساعت‌های مختلف را برای بینندگان خود در نظر گرفته است.

بر این اساس، سلسله مباحث کارشناسی آیت‌الله مکارم شیرازی با موضوع دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه امام سجاد (ع)، در ایام ماه مبارک رمضان و در ساعت ۲۱:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود.

پیش از این و در ماه رمضان سال‌های گذشته سخنرانی‌های آیت‌الله مکارم شیرازی هر روز قبل از افطار روی آنتن شبکه سه می‌رفت.

همچنین سخنرانی آیت‌الله امامی کاشانی ویژه ماه مبارک رمضان همه روز از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد و سخنرانی آیت الله جاودان و دیگر خطبای کشور در ساعت ۲ بامداد به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان توسط آیت الله مجتهدی تهرانی(ره) با عنوان شمیم رمضان در ساعت ۶:۱۵ و تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره کهف توسط آیت الله جوادی آملی در ساعت ۷:۳۰ پخش می‌شود.

سخنرانی‌های به‌روز آیت الله ناصری و استاد حسین انصاریان در ماه مبارک رمضان امسال با فاصله کوتاه ضبط و به ترتیب در ساعت‌های ۱۳:۳۰ و ۱۶:۴۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

همچنین مباحث کارشناسی آیت الله سبحانی با موضوع سوگندهای قرآنی در ساعت ۱۴:۵۰ در کنداکتور پخش قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز