خبرگزاری کار ایران

شاکرمی مطرح کرد؛

دولت مصمم به احیای جاده خرم‌آباد به پلدختر برای احیای اقتصاد منطقه است

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۹۳۸

معاون روابط کار و معین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اشتغال حمایتی می‌توان در کنار سایر اقدامات سایر دستگاه‌ها به احیای اشتغال در حوزه کشاورزی برای رسیدن به درآمد کمک کرد.

به گزارش ایلنا، حاتم شاکرمی (معاون روابط کار و معین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و منصوری (معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) از مناطق سیل‌زده معمولان و روستای سیل‌زده دمرود از توابع شهرستان پلدختر  بازدید کردند.

حاتم شاکرمی در طی این بازدید با بیان اینکه در اشتغال حمایتی می‌توان هم اشتغال موقت برای بیکاران ایجاد کرد و هم بخشی از اراضی کشاورزی که آسیب جدی دیده را احیا کرد، اظهار داشت: با اشتغال حمایتی می‌توان در کنار سایر اقدامات سایر دستگاه‌ها به احیای اشتغال در حوزه کشاورزی برای رسیدن به درآمد کمک کرد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و اجتماعی ادامه داد: دولت مصمم به احیای جاده خرم آباد به پل دختر است چون این جاده نقش محوری در اقتصاد مردم دارد.

شاکرمی تصریح کرد: براساس توافق انجام شده افرادی که در مناطق آسیب دیده از سیل، بیمه اجباری دارند خارج از تشریفات اداری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند؛ حتی افرادی  که یک روز بیمه دارند تا شش ماه می‌توانند از بیمه بیکاری استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز