خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

نباید اجازه دهیم هر رانتی وارد اشتغال مازندران شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۹۰۵

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: نباید اجازه دهیم هر رانتی وارد اشتغال شود و باید جراحی لازم انجام شود.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران افزود: در جامعه ما نارضایتی در بخش امور کارگری وجود دارد و روزانه با بیکاری و اخراج و موارد مختلف مواجه هستیم.

وی بیان داشت: شرکت هایی که تولید دانش و اشتغال می کنند؛ مهم هستند و خدمات صادقانه دارند و همه ما باید برای اشتغال تلاش کنیم.

دریابیگی گفت: در دیدار با رهبری، ایشان فرمودند در همه موارد کشاورزی، صنعت و گردشگری و امداد و بهزیستی و.. باید به اشتغال پایدار توجه شود.

وی بیان داشت: اگر به اشتغال پایدار در استان توجه نشود؛ همان بدهکار بیکار تحویل خواهیم داد.

وی با بیان اینکه خصوصی سازی بلای جان مازندران شد؛ خاطر نشان کرد: اکنون هم مخابرات استان با خصوصی سازی، بلای جان شده است.

 دربابیگی گفت: با اجرای خصوصی سازی نادرست، واحدهای بزرگ تولیدی از دو هزار نفر کارگر به 200نفر رسیدند و آن هم در هاله ای از ابهام است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ادامه داد: برخی بنگاهها واگذار و زمین ها تحویل و برج سازی شده است و این در شان مردم ما نیست و در مازندران مظلوم باید کاری شود تا برای رفع مشکلات مردم تلاش شود.

وی یادآور شد: نباید اجازه دهیم هر رانتی وارد اشتغال شود و باید جراحی لازم انجام شود.

دریابیگی گفت: کارگروه اشتغال باید وضعیت اشتغال را با دغدغه های مردم مورد پیگیری قرار داده و پویایی جامعه را تقویت کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران افزود: ما نگران اشتغال، بیکاری، مردم و تامین اجتماعی هستیم و باید در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز