خبرگزاری کار ایران

پیرنون خبر داد:

کشف و پلمپ باربری صادر کننده بارنامه جعلی

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۳۷۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از پلمپ یک دفترخدمات باربری درکوندج از توابع شهرستان آبیک به دلیل جعل اسناد دولتی (بارنامه) خبر داد.

افشین پیرنون در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اعلام این خبر گفت: در راستای کنترل و نظارت‌های محسوس و نامحسوس توسط کارشناسان این اداره کل بر عملکرد شرکت های حمل و نقل عمومی کالای جاده ای و اجرای دقیق قوانین و مقررات در بررسی فعالیت دفتر باربری پارس ترابر آبیک مشخص شد این باربری اقدام به استفاده از سند مجعول در قالب صدور بارنامه برای ناوگان حمل و نقل عمومی کالا کرده است.

پیرنون تصریح کرد : به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دولتی و ایجاد نارضایتی در شرکت‌های فعال در بخش حمل و نقل عمومی کالای جاده ای استان و همچنین حقوق مالکین بار و پیشگیری از عواقب سوء استفاده احتمالی و ممانعت صنفی غیر مجاز، دفتر مذکور با طرح شکایت کیفری این اداره کل در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک به اتهام جعل و صدور بارنامه پلمپ شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیان داشت : کارشناسان این اداره کل در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس بر عملکرد شرکت ها و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در محورهای مواصلاتی بصورت مستمر نظارت دارند.

 وی در پایان اظهار داشت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از طریق کمیسیون های مواد 11 و 12 که در محل این اداره کل برگزار می شود به تخلفات صورت گرفته برابر قوانین و مقررات حمل و نقل عمومی جاده ای رسیدگی و احکام لازم را صادر می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز