خبرگزاری کار ایران

پایان مشاجره خانوادگی با اسیدپاشی

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۳۳۶

معاون مبارزه جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فرد اسیدپاش ۳۵ ساله خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" در توضیح خبر گفت: در یازدهم اردیبهشت ماه امسال طی تماس خانمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام داشت: همسرش اقدام به اسیدپاشی به صورت وی کرده و متواری شده است که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۳۸ جنت آباد به اداره شانزدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در اداره ۱۶ پلیس آگاهی به کارآگاهان، گفت : در ساعت ۲۱ یازدهم اردیبهشت ماه امسال با همسرم " یاسر " در منزل در حال صحبت بودیم و از آنجا که با هم بر سر یکسری موضوعات اختلاف شدید داشتیم آن شب هم گفتگوی ما منجر به مشاجره شدید شد که همسرم اقدام به پاشیدن اسید به صورتم کرد که به همین دلیل دچار مصدومیت از ناحیه صورت و دست شدم. همسرم بعد از این اتفاق بلافاصله از منزل متواری شد.

شاکی در ادامه اظهارات خود افزود: همسرش بیکار است و چندین سال است که به مواد مخدر شیشه نیز اعتیاد دارد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از شنیدن اظهارات شاکی با بررسی بانک اطلاعات پلیس مشخص شد یاسر دارای سابقه کیفری در خصوص مواد مخدر است. طی اقدامات پلیسی محل تردد وی در محدوده خیابان ولی عصر شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی متهم در تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه طی یک اقدام غافلگیرانه دستگیرشد.

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی متهم به کارآگاهان، اظهار داشت : مدت یکسال است با شاکی ازدواج کرده‌ام و از چند روز قبل اسید تهیه کرده بودم که ناگهان با همسرم وارد مشاجره شدم که در همین هنگام اقدام به اسیدپاشی به صورت وی کردم و متواری شدم.

متهم در توصیف شرایط خانوادگی‌اش، گفت: به دلیل اختلاف شدید و بیکاری و اعتیاد به مواد مخدر همیشه با همسرم درگیر بودم.

معاون مبارزه جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به اسیدپاشی، متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز