خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

رضویان و سلطانی مجریان جشن رمضان شدند/ اجرای نمایش‌های طنز برای ۳۰۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۴۳

محمد هاشمی‌اصل با اعلام این خبر که امسال جواد رضویان و شهره سلطانی مجریان جشن رمضان هستند، به تشریح برنامه‌های امسال جشن رمضان پرداخت.

محمد هاشمی‌اصل (تهیه‌کننده جشن رمضان) که هر ساله در ماه رمضان هرشب از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود، درباره سری تازه این برنامه به خبرنگار ایلنا گفت: جشن رمضان امسال در قالب متفاوتی ارائه شده و شامل سه قسمت شهر ماه، چشم ماه و لبخند ماه است. بر همین اساس آیتم شهر ماه در خیابان بوده و در آن غذاهای ایرانی و هنرهای ایرانی و قرآنی، گذر سوغات و گذر دستاوردهای کارآفرینی مددجویان کمیته امداد به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: همچنین بخش دیگر این برنامه با نام چشم ماه شناخته شده که استودیو آن در کنار آب‌نما بوده و قرار است در آن اتفاق‌های جذابی را شاهد باشیم. علاوه بر این بخش لبخند ماه بخش دیگر این برنامه بوده که شامل اتفاقات متفاوت نسبت به سال‌های گذشته است. جواد رضویان و شهره سلطانی مجریان این بخش هستند که قرار است هر روز با حضور ۳۰۰ نفر از علاقمندان که در استودیو حضور پیدا کرده‌اند، به اجرای برنامه بپردازند.

هاشمی‌اصل در ادامه بیان کرد: به نوعی قالب بخش لبخند ماه ۱۰۰ درصد طنز و نمایشی بوده و قرار است علاقمندان در آنجا داستان‌های یک زوج را ببینند که هر بار یک سری میهمان برای آنها می‌آید و ماجرای متفاوتی را عنوان می‌کنند. به طور کل امسال محور اصلی ما اجرای نمایش‌های طنز است که به صورت زنده برای مخاطبان انجام می‌شود.

این تهیه‌کننده همچنین درباره علت انتخاب جواد رضویان و شهره سلطانی برای اجرای این برنامه توضیح داد: ابتدا باید بگویم که به شخصه سعی می‌کنم کار روتین انجام ندهم و این برنامه را نیز به دعوت دوستان شبکه ۵ قبول کردم. به هر حال برای اینکه برنامه خوبی را آماده کنیم، تیم خیلی قدر قوی را دور هم جمع کردیم. به عنوان مثال مشاور هنری ما آقای صیفی آزاد بوده و مشاور محتوایی‌امان محمد نصرآبادیان است. همچنین مهدی رستمی سردبیر این برنامه بوده و گروه نویسنده خیلی خوبی داریم. در نهایت با مشورتی که با هم انجام دادیم، از یکی دو ماه قبل بر اساس طرح خود از آدم‌های مختلفی دعوت کردیم که جمع‌بندی ما به آقای جواد رضویان و خانم شهره سلطانی رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز