خبرگزاری کار ایران

شیخی‌زاده خبر داد:

اطعام 75 هزار نیازمند کردستانی در ماه رمضان / جذب 6 هزار حامی برای ایتام و محسنین

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۵۲۵

مدیرکل کمیته‌امداد کردستان گفت: در ماه مبارک رمضان براساس طرح اطعام نیازمندان 75 هزار نفر از افراد نیازمند و تحت حمایت این نهاد در قالب جیره خشک و غذای گرم اطعام شدند.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی‌زاده با اشاره به برنامه های اجرا شده این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در این ماه تلاش شد با استفاده از ظرفیت های مختلف خیران و اقشار مختلف جامعه در زمینه کمک به نیازمندان و افراد تحت حمایت بهره برداری شود.

وی با اشاره به مشارکت مردمی در زمینه اجرای طرح اطعام نیازمندان به عنوان یکی از برنامه های اصلی ماه مبارک رمضان سال جاری، افزود: بر اساس طرح اطعام نیازمندان 75 هزار نفر از افراد نیازمند و تحت حمایت این نهاد در قالب جیره خشک و غذای گرم اطعام شدند که برای این تعداد اطعام،  بیش از 900 میلیون تومان هزینه شد.

شیخی زاده در ادامه با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از دیگر برنامه های ویژه ماه رمضان بود که با هدف جذب حامی برای کودکان یتیم و نیازمند اجرا شد، اظهار کرد: در این ماه 6 هزار حامی برای ایتام و فرزندان محسنین جذب شدند.

وی در ادامه با اشاره به جمع آوری  بیش از 6 میلیارد تومان  زکات فطریه از خیران  و کسب رتبه نخست استان در این زمینه در ماه مبارک رمضان سال جاری، افزود: زکات فطریه یکی از ظرفیت های خوب استان است که هر ساله شاهد درصد بالای مشارکت مردمی در این زمینه بوده ایم.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه و دیدار و سرکشی از خانواده های تحت حمایت یکی از برنامه های ویژه این نهاد در ماه مبارک رمضان بود که اجرا شد، عنوان کرد: با همراهی و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی،  مدیران ادارت و خیران از دو هزار و 263 خانواده نیازمند و تحت حمایت این نهاد بازدید شد.

وی افزود: در طی این بازدید ها در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی 271 میلیون تومان به خانوده های نیازمند مساعدت شد.

شیخی زاده با اشاره به کمک جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به عنوان دیگر برنامه این نهاد در ماه مبارک رمضان، گفت: در این زمینه 30 میلیون تومان برای آزادسازی چهار نفر از زندانیان از طریق خیران جمع آوری شد.

وی در پایان از همراهی و همکاری روحانیون، مسئولان استانی و شهرستانی، خیران، ادرات و دستگاه های مختلف و همه اقشار مختلف استان در مشارکت برنامه های کمیته امداد  و کمک به نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان و سایر ایام سال تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز