خبرگزاری کار ایران

نماینده سنندج در گفت‌وگو با ایلنا:

بعید می‌دانم مردم سیل‌زده بتوانند با ۵۰ میلیون تومان هم سرپناهی برای خود تدارک ببینند

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۲۲

نماینده مردم سنندج گفت: ضمن همه تلاش‌هایی که صورت گرفته بعید می‌دانم مردم سیل‌زده بتوانند با ۵۰ میلیون تومان سرپناهی برای خود تدارک ببینند.

سیداحسن علوی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان کردستان گفت: در استان‌هایی ازجمله گلستان و خوزستان و لرستان و کردستان و... که سیل جاری شده بود، تقریبا آب فروکش کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اوضاع تقریبا بهتر از روزهای ابتدایی سیل است، عنوان کرد: آن چیزی که الان باید پیگیری شود، مساله سرپناه مناسب برای مردمی است که مکان‌های خود را از دست داده‌اند.

نماینده مردم سنندج گفت: فکر نمی‌کنم آن‌هایی که خانه‌های خود را از دست داده‌اند و هم اکنون در چادرها زندگی می‌کنند، وضعیت مناسبی داشته باشند. باید برای مردم سیل‌زده سرپناهی ساخته شود و این هم ممکن است، زمان ببرد.

علوی با اشاره به خسارات وارده به استان‌های سیل زده گفت: برای جبران خسارات وام بلاعوض و تسهیلات کم بهره درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه وام درنظرگرفته شده حدود ۵۰ میلیون تومان است، اظهار داشت: اگر بتوان این میزان تسهیلات را ارئه داد می‌تواند خوب باشد اما فکر کنم مشکل اساسی‌شان هم همین باشد تا تسهیلات و پول‌هایی که داده می‌شود را بگیرند.

نماینده مردم سنندج گفت: ضمن همه تلاش‌هایی که صورت گرفته اما بعید می‌دانم مردم بتوانند با ۵۰ میلیون تومان سرپناهی برای خود تدارک ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز