خبرگزاری کار ایران

درجلسه کمیسیون نظارت استان گیلان؛

نرخ انواع زولبیا و بامیه در گیلان مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۷۱۶

جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گیلان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تشکیل شد.

به‌گزارش ایلنا از رشت،کمیسیون نظارت مرکز استان ویژه ماه مبارک رمضان تشکیل جلسه داد و در این جلسه فرهاد دلق‌پوش ضمن تبریک پیشاپیش ماه ضیافت الهی، اظهار داشت: اقلام اساسی برای جمعیت استان گیلان فراهم شده است ولی برای جمعیت شناور و مسافر استان در حال پیگیری هستیم که به سرانه اقلامی نظیر گندم و آرد اضافه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به لزوم نظارت بر بازار در این ایام تاکید کرد و گفت: در حوزه صنایع غذایی که ارتباط مستقیم با سلامتی مردم دارد با هیچ صنفی تعارف نداریم و نظارت‌ها با حساسیت بیشتر با همراهی مرکز بهداشت استان بر محصولات سلامت محور و عرضه کنندگان صنایع غذایی پرمصرف ویژه این ایام، به شکل جدی تشدید شود.
 
وی همچنین به نرخ‌گذاری شیرینی پرمصرف ماه مبارک اشاره  و اعلام کرد: براساس کارشناسی انجام شده، قیمت زولبیا و بامیه از نوع ممتاز 20 هزار تومان ، از نوع درجه یک17 هزار تومان و مابقی درجه دوم 15 هزارتومان اعلام می شود و آندسته از مواردی که بدون مجوز اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه اقدام به تولید این نوع شیرینی می نمایند حق فروش و عرضه ندارند.
دکتر دلق پوش در ادامه به نحوه فعالیت برخی صنوف در ایام ماه مبارک سخن گفت و اظهار داشت: با نظر موافق اعضای کمیسیون نظارت مرکز استان مصوب شد که اغذیه فروشان از افطار تا سحر می توانند به ارائه خدمات بپردازند و البته این موضوع شامل فعالیت قلیانسراها نمی شود.
 
رئیس کمیسیون نظارت مرکز استان گیلان در خصوص طرح موضوع تعیین نرخ مشخص برای حق کمیسیون مشاورین املاک اظهار داشت: معتقدم قبل ازاین اقدام، قیمت مسکن و املاک باید به صورت کارشناسی تعیین شود تا حد کف و سقف حق الزحمه مشاورین املاک مشخص شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز