خبرگزاری کار ایران

نیویرک تایمز گزارش داد؛

ترامپ باید از هرگونه درگیری با ایران اجتناب کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۳۳۵

نیوریورک تایمز در گزارشی، هرگونه درگیری نظامی آمریکا با ایران را خطرناک خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا از روزهای آغازین ریاست‌جمهوری خود برای اعمال حداکثر فشار بر ایران اقدام کرد. وی یک سال قبل از برجام خارج شد و پس از آن تمام تصمیماتش در راستای سیاست حداکثر فشار بر ایران بوده‌ است.

بر اساس این گزارش، ترامپ چندی پیش معافیت‌های نفتی خریداران نفت ایران را لغو کرد و از این طریق می خواهد  بر اقتصاد ایران فشار وارد کند اما این تصمیم عواقب زیادی نیز خواهد داشت چرا که به‌رغم تعهدات عربستان سعودی و امارات، در روزهای آتی با افزایش قیمت نفت روبه‌رو خواهیم بود.

ترامپ ماه گذشته میلادی نیز در اقدامی دیگر با فشار بر ایران نام سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد. این در حالی است که ایران همچنان به توافق هسته‌ای پایبند است و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها در گزارش‌های خود آن را مورد تائید قرار داده است.

نیویورک‌تایمز در ادامه نوشت که با در نظر گرفتن همه این فشارها، ایران ممکن است از توافق خارج شود. ترامپ در واقع بازی خطرناکی را آغاز کرده‌ است و باید انتظار هرگونه واکنشی را از سوی ایران داشته‌ باشد که در چنین صورتی بحران فاجعه‌آمیزی رخ خواهد داد.

بنابراین ترامپ باید برای ممانعت از درگیری با ایران تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز