خبرگزاری کار ایران

تصویب لایحه ساماندهی مراکز آموزشی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۱۶۳

کلیات لایحه ساماندهی مراکز آموزشی شهرداری تهران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر تهران کلیات گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر ساماندهی مراکز آموزشی شهرداری تهران را به رأی گذاشتند.

لایحه کلیات ساماندهی مراکز آموزشی شهرداری تهران با 11 رأی موافق و 7 رأی مخالف به تصویب رسید.

گفتنی است، بر اساس تصویب این لایحه تعداد مراکز آموزشی شهرداری تهران کاهش می‌یابد.

پس از تصویب کلیات گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر ساماندهی مراکز آموزشی شهرداری تهران با 11 رأی موافق پیشنهاداتی مطرح شد.

یکی از پیشنهادات مطرح شده کاهش مراکز آموزشی شهرداری تهران از 9 مرکز به 2 مرکز بود که اعضای شورای شهر درخواست داشتند که عدد 2 به 4 تبدیل شود و این مسئله میان اعضای شورای شهر به رأی گذاشته شد.

سرانجام با 10 رأی موافق تعداد مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران به 4 مرکز تقلیل یافت.

از پیشنهادات دیگر مطرح شده در مورد کلیات ساماندهی مراکز آموزشی شهرداری تهران این بود که همه مراکز آموزشی باید در قالب یک مرکز تعریف شوند که سرانجام  این پیشنهاد با 10 رأی مخالف و 8 رأی موافق به تصویب نرسید و بنابر این واحدهای آموزشی در قالب یک مرکز تجمیع نمی‌شوند.

همچنین بر اساس پیشنهاد برخی از اعضای شورای شهر  مبنی بر اینکه رشته‌های هر یک از مراکز آموزشی باید به تصویب شورای شهر برسد نیز در صحن امروز شورا مطرح شد و پس از اعلام نظر موافقان و مخالفان با 3 رأی مخالف و 14 رأی موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز