خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت خبر داد:

مخالفت فرمانداری رشت با افزایش نرخ کرایه تاکسی

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۹۵۵

رئیس شورای شهر رشت از مخالفت فرمانداری رشت با مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر خبر داد و گفت: این موضوع کاملاً کارشناسی شده و انتظار داریم با این امر موافقت شود.

به گزارش ایلنا از رشت،امیرحسین علوی در جلسه شورای شهر رشت با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۰۰ نیرو در شهرداری رشت فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر رشت ارزش زیادی برای کارکنان شهرداری قائل بوده و در جلسه پیش تصویب شد که در هر فصل ۲۵۰ هزار تومان پاداش به کارگران شهرداری پرداخت شود.

رئیس شورای شهر رشت از مخالفت فرمانداری رشت با مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر خبر داد و گفت: این موضوع کاملاً کارشناسی شده و انتظار داریم با این امر موافقت شود.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر رشت برنامه‌های مختلفی در بخش فرهنگی دارد، افزود: بعد از تنظیم نقشه مهندسی فرهنگی این برنامه راهبردی به مردم و نخبگان ارائه خواهد داشت.

علوی با بیان اینکه تیم فوتبال داماش در مرحله حساسی قرار دارد، بیان کرد: تیم داماش و سپیدرود امید شهر ما هستند و از اعضای شورای شهر انتظار داریم اعتباری برای پاداش صعود داماش به لیگ دسته یک تخصیص دهند.

رئیس شورای شهر رشت همچنین به دیدار اعضای این شورا با استاندار گیلان در روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: امروز جناح بندی در شورا شکسته شده و ۱۱ عضو شورا متحد به یک نفر رأی داده‌اند.

وی با اشاره به قول مساعد استاندار گیلان برای پیگیری امور مربوط به شورا، ادامه داد: از همه اعضای شورا تقاضا می‌کنم که اهتمام بیشتری برای حل امور و مسائل داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز