خبرگزاری کار ایران

توقف‌های غیرمجاز از اصلی‌ترین عوامل بروز ترافیک

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۱۹

با توجه به روزهای پایانی هفته و مراجعه تعداد بیشتری از مردم برای خرید به مراکز تجاری به‌خصوص در محورها و مناطق مرکزی و شمالی پایتخت از شهروندان خواست از توقف های غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ رضایی معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت:با توجه به روزهای پایانی هفته و مراجعه تعداد بیشتری از مردم برای خرید به مراکز تجاری به‌خصوص در محورها و مناطق مرکزی و شمالی پایتخت از شهروندان خواست از توقف های غیر ضروری خودداری کنند.

سرهنگ رضایی افزود :به علت عرض کم برخی معابر در صورت توقف غیر مجاز و ارتکاب به تخلف‌های توقف در معابر کم عرض، توقف‌های دوبله و توقف در حریم تقاطع‌ها ی خودروهای شهروندان ، باعث انسداد معابر و عقب افتادن بار ترافیکی می‌گردد.

وی در ادامه افزود: به تمام رانندگان و شهروندان محترم توصیه می‌گردد از توقف‌های غیر مجاز خودداری نمایند و در زمان مراجعه به محل‌ها و مراکز پر تردد از پارکینگ‌ها استفاده کنند.

وی در پایان از شهروندانی که به مراکز خرید می روند خواست که  از وسایل نقلیه عمومی  که بهترین انتخاب برای تردد در روزهای پایانی هفته  می‌باشد استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز