خبرگزاری کار ایران

تمهیدات ترافیکی روز ارتش اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۹۴

همزمان با رژه روز ارتش در ۲۹ فروردین ماه و به منظور تامین نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از تراکم بار ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی روز ارتش را اعلام کرد.

ایلنا: پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات پوشش ترافیکی مراسم رژه روز ارتش - ۲۹ فروردین - را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: همزمان با رژه روز ارتش در ۲۹ فروردین ماه و به منظور تامین نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از تراکم بار ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم، رسیدگی فوری به تصادفات و سوانح رانندگی در معابر همجوار با محدوده اجرای مراسم، تعامل و همکاری با سایر واحدهای نظامی، انتظامی و دژبان آجا در راستای انجام هرچه مطلوب‌تر ماموریت، کنترل، نظارت و هدایت ترافیک قبل، حین و بعد از اجرای مراسم و برنامه ریزی و برقراری نظم عبور و مرور در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) پلیس راهور تهران تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در نظر گرفته است.

بر این اساس تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱ روز جمعه مورخ ۲۹/۱ / ۹۳ در معابر زیر ممنوع خواهد بود:

- بزرگراه صالح آباد از شمال به جنوب مسدود و از تردد کلیه وسائط نقلیه به سمت جنوب جلوگیری به عمل خواهد آند و خودروهایی که قصد دسترسی به بهشت زهرا(س) را دارند از طریق خیابان شهید رجایی، جاده قدیم قم و از درب گلدسته وارد بهشت زهرا(س) خواهند شد.

- در لوپ پل شهید صنیع خانی به سمت جنوب صالح آباد از آزادگان شرق، از تردد کلیه وسائط نقلیه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

- در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان ورودی‌ها به سمت صالح آباد مسدود و از تردد کلیه وسائط نقلیه تا پایان مراسم رژه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

- سه راه باقر شهر به سمت غرب محدودیت اعمال خواهد شد.

- ضلع شمالی بلوار علامه عسگری(بلوار امام) از میدان ساعت به سمت غرب مسدود و از تردد کلیه وسائط نقلیه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

- راستگرد جنوب به شرق آزادراه تهران - قم به سمت بلوار علامه عسگری(بلوار امام) واقع در ضلع شمالی حرم مطهر تا پایان مراسم رژه مسدود خواهد بود.

- لوپ شمال به شرق پل حرم در آزادراه تهران - قم به سمت بلوار علامه عسگری(بلوار امام) مسدود و از کلیه خودرو‌ها به جز خودروهای مدعوین که دارای کارت تردد هستند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

- کلیه ورودی‌ها به زیرگذر ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در ضلع شمالی مسدود و از تردد کلیه خودرو‌ها به جز خودروهای مقامات و مدعوین که دارای کارت تردد هستند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

- در بزرگراه امام علی(ع) از تقاطع جاده قدیم قم به سمت غرب مسدود و از تردد کلیه وسائط نقلیه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

همچنین از ساعت ۱ روز جمعه مورخه ۹۳.۱. ۲۹ تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر ممنوعیت توقف در معابر مشروح ذیل اعمال می‌شود:

- ضلع شمالی بلوار علامه عسگری(بلوار امام) از میدان ساعت تا پل حرم در هر دو سمت

- بزرگراه صالح آباد از پل شهید صنیع خانی تا میدان ساعت در هر دو سمت

- آزادراه تهران - قم از پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران - قم در هر دو سمت به جز خودروهایی که جهت جابجایی افراد رژه رونده در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز