خبرگزاری کار ایران

ارسال ‍‍ محموله کمک‌های مردمی قزوین به لرستان و خوزستان / اعلام نیازهای فوری مناطق آسیب دیده

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۷۱

ارجینی گفت: محموله کمک های مردمی استان قزوین در قالب یک دستگاه کامیون به مناطق سیل زده ارسال شد. مردم می توانند کمک های نوع دوستانه خود را از قبیل موادغذایی که زمان مصرف بیش از 6 ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال و یا خانه های هلال تحویل دهند.

داود ارجینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تداوم جمع آوری و ارسال کمکهای مردمی به مناطق آسیب دیده بیان کرد:کمک‌های غیر نقدی مردم نوع دوست هر یک روز در میان پس از جمع آوری و تفکیک و بسته بندی مناسب با همکاری رانندگان خیر به استانهای خوزستان ولرستان ارسال می شود.

وی گفت: امروز محموله‌ای به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال کمک های غیر نقدی مردم نوع دوست استان به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: این کمک ها شامل 34 قلم کالا مشتمل بر ست های بهداشتی، البسه، مواد شوینده، فرش، پتو و مواد غذایی است که برای کمک به سیل زدگان این استان ارسال شد.

ارجینی با اشاره به ادامه جمع آوری کمک های مردمی، گفت: عموم مردم می توانند کمک های نوع دوستانه خود را از قبیل موادغذایی که زمان مصرف بیش از 6 ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال و یا خانه های هلال تحویل دهند.

وی افزود: مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 نزد تمام بانک ها واریز کنند، همچنین شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت به نام هلال احمر و 5894631850259730 بانک رفاه و شماره گیری کد دستوری #112 *780 * از دیگر راه های واریز کمک های نقدی به هموطنان سیل زده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز