خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال احمر کردستان خبر داد:

48 پایگاه هلال احمر آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۰۷۸

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: 48 پایگاه جمعیت هلال احمر در سطح استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به زلزده گان استان کرمانشاه است.

به گزارش ایلنا، بابک قنبری با اعلام این خبر افزود: 12 پایگاه در شهر سنندج، 2 پایگاه در دیواندره، 8 پایگاه در سقز، 7 پایگاه در مریوان، 2 پایگاه در قروه، 4 پایگاه در دهگلان، 3 پایگاه در بیجار، 2 پایگاه در کامیاران، 6 پایگاه در بانه و 2 پایگاه در سروآباد آماده دریافت کمک‌های مردم شریف استان کردستان به مردم زلزله زده کرمانشاه هستند.

وی خاطرنشان ساخت: عمده اقلام مورد نیاز چادر، پتو، لباس گرم تازه، وسایل بهداشتی و درمانی، آب معدنی، انواع کنسرو، خشکبار، شیرخشک و وسایل بهداشتی نوزاد است.

وی عنوان کرد: متولی امر ارسال کمک‌های مردمی جمعیت هلال احمر است و جمعیت هلال احمر با برنامه‌ریزی و تفکیک درست اقلام را در مناطق آسیب‌دیده انجام‌می‌دهد و ارسال کمک‌های مردمی به صورت شخصی باعث ایجاد هرج و مرج در میان افراد آسیب دیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: اقلام جمعیت هلال احمر استان کردستان هر روز بعد از تفکیک و بسته بندی به استان کرمانشاه ارسال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز