خبرگزاری کار ایران

«هیژان» اواسط اردیبهشت کنسرت برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۸۳

گروه موسیقی نواحی «هیژان» روز پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، کنسرت گروه موسیقی نواحی «هیژان» به رهبری هیوا رنجبر ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود. در این کنسرت بیش از ۶۰ نوازنده از بخش‌های مختلف موسیقی اقوام کشورمان آثار خود را ارائه می‌دهند.

فیروز رضایی در بخش لری، رضا نظری در بخش موسیقی کردی، شهریار کریمی در بخش موسیقی بختیاری و بویراحمدی، امیرمیرشکاری در بخش موسیقی جنوبی، لقمان حسین زاده در بخش موسیقی شمال و رضا خاتمی در بخش آذری گروه خوانندگان کنسرت را تشکیل می‌دهند.

هیوا رنجبر پژوهشگر موسیقی اقوام و رهبر ارکستر کنسرت موسیقی نواحی «هیژان» ضمن قدردانی از زهرا همتی مدیر مؤسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» برای برگزاری کنسرت، درباره ویژگی‌های این برنامه توضیح داد: هدف من از موسیقی اقوام، شناخت هر چه درست تر فرهنگ غنی ایران چه با لحاظ موسیقایی و چه فرهنگی است. من با تحقیق و سفر به شهرهای زیادی از ایران، سعی کردم ایران و فرهنگ‌ها را با سبک موسیقی‌ها و جغرافیای نواحی آداب و رسوم و اصالت استان‌ها بهتر بشناسم تا کارهایی که در این حوزه انجام می‌دهم تازگی داشته باشد. ما در این کنسرت تلاش کردیم با با تلفیق سازهای کوبه ای و سازهای ایرانی و محلی رنگ و شکل بهتری در تنظیم کارها ایجاد کرده و با ایده‌های جدیدتر ارکستر هیژان را در حوزه موسیقی بهتر معرفی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز