خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری با اشاره به شرایط جوی کشور خبر داد:

آمادگی تاسیسات گردشگری برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۸۱

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از آمادگی تاسیسات گردشگری برای میزبانی شایسته از گردشگران خارجی و داخلی در شرایط جوی فعلی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، ولی تیموری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی برخی هموطنان در قالب تورهای مسافرتی و یا به صورت انفرادی برای سفر در فصل بهار و همچنین تورهای پیش‌بینی شده برای ورود گردشگران خارجی، تاسیسات گردشگری اعم از واحدهای اقامتی، پذیرایی و تفریحی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی خاطرنشان کرد: هیچکدام از سایت‌ها، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مقاصد گردشگری و مراکز خدمات‌رسانی گردشگری کشور مشکلی برای بازدید ندارند و در حال حاضر آماده بازدید هستند.

تیموری با بیان اینکه شرایط ناپایدار جوی، برخی از نقاط کشور را در وضعیت هشدار قرار می‌دهد؛ از هموطنان و دفاتر خدمات مسافرتی خواست تا پیش از انجام سفر نسبت به کسب اطلاعات در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط جوی از سازمان‌های متولی اقدام و برای انجام سفر برنامه‌ریزی کنند.

معاون گردشگری در پایان با تاکید آمادگی تاسیسات گردشگری بر ارائه خدمات به گردشگران اظهار داشت: از کلیه هموطنان دعوت می‌شود فرصت سفر در ایام پیش رو را غنیمت شمرده و سفرهای بهاری مطلوب را تجربه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز