خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:

افتتاح مجتمع گردشگری یاس متین در بندرانزلی

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۲۸۵

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان گفت: مجتمع گردشگری یاس متین در بندرانزلی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، شهرود امیر انتخابی با حضور در مراسم افتتاحیه مجتمع گردشگری یاس متین (پروژه تامین اجتماعی نیروهای مسلح) ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: با آنکه شهرستان بندرانزلی از لحاظ دارا بودن تاسیسات گردشگری از جایگاه خوبی در استان برخوردار است و در نوروز امسال نیز طبق آمار رسمی حدود 700 هزار نفر شب گردشگر اقامت سهم این شهرستان بود ، با توجه به گردشگر پذیربودن استان این مقدار کافی نیست و از این منظر ورود سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در ساخت مجتمع گردشگری کاری ارزشمند و قابل تقدیر است.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان افزود : با توجه به اینکه گردشگری صنعتی جهانی است ما نیز باید خودمان را با استانداردهای جهانی تطبیق دهیم. مهمان نوازی و رعایت اصول تشریفات و داشتن نیروی انسانی آموزش دیده به این مهم کمک خواهد کرد.

امیر انتخابی گفت: تا پایان دولت دوازدهم 200 پروژه گردشگری با حجم کل سرمایه‌گذاری 1200 میلیارد تومان در سطح استان در دست اجرا داریم که اکثرا به اتمام خواهد رسید و امیدواریم با همت و تلاش تمامی دستگاه‌ها و سازمان ها به جایگاه مناسبی در این صنعت برسیم و برای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی آماده باشیم.

مجتمع گردشگری یاس متین با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان، فرماندار انزلی و رئیس تامین اجتماعی نیروهای مسلح در روستای سنگاچین بندر انزلی افتتاح شد.

این پروژه اقامتی و پذیرایی که مربوط به شرکت کاروانسرای پارس وابسته به نیروهای مسلح است، در زمینی به مساحت ۷ هکتار و زیربنای ١٧٢٣٠ متر مربع و با اعتباری معادل هفتصد میلیارد ریال در5 بلوک، شامل 100 واحد در روستای سنگاچین انزلی افتتاح شد. با بهره برداری این پروژه 60 نفر بصورت مستقیم و 100 نفر بصورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

از امکانات این مجتمع می توان به سالن ورزشی سرباز و سرپوشیده ویژه بزرگسالان، سالن های چند منظوره، استخر، سونا، جکوز، زمین بازی کودکان، فروشگاه دائمی، کافی شاپ، رستوران ۲ طبقه و کلینیک پزشکی را ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز