خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

خراسان رضوی بیشترین مدیران سیاسی کشور را دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۷۰

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی به لحاظ داشتن مدیران سیاسی در جایگاه اول کشور قرار دارد.

احمد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: استان خراسان‌رضوی 29 فرماندار، 71 بخشدار و 58 معاون فرماندار دارد که این افراد جز مدیران سیاسی محسوب می‌شوند.

وی در رابطه با تعیین تکلیف فرمانداری هایی که با سرپرست اداره می شوند،گفت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس در پایان امسال به دنبال انتخاب گزینه هایی برای شهرستان هایی که فرمانداری آنها با سرپرست اداره می‌شود خواهیم بود و بزودی فرمانداران این شهرستان ها مشخص می‌شوند.

وی اظهار داشت: تاکنون هیچ حکمی برای پست فرمانداری بردسکن و دیگر شهرستان‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود از سوی وزارت کشور صادر نشده اما اولویت استانداری با انتخاب فرمانداران برای شهرستان‌هایی که سرپرست دارند، خواهد بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: تنها بخشی که به شهرستان ارتقاء پیدا کرده  صالح آباد است که در اواخر سال قبل سرپرست فرمانداری آن مشخص شد و تاکنون در خراسان رضوی بخشی که به شهرستان ارتقاء کرده باشد رسما اعلام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز