خبرگزاری کار ایران

نباید پرسپولیس را قربانی تیم‌ملی کنند

درخشان: پرسپولیس نباید الآن به قهرمانی فکر کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۵۲

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص بحث سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در تیم‌ملی ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اختلاف 5 امتیازی این تیم با تیم دوم در جدول رده‌بندی گفت: در ادامه کار پرسپولیس سخت‌تر خواهد شد و نباید این تیم را از الآن قهرمان لیگ بدانیم. پرسپولیس هنوز 3 بازی سخت دیگر دارد که این 9 امتیاز خیلی می‌تواند در تعیین قهرمانی نقش داشته باشد. امیدوارم پرسپولیس در همه بازی‌های باقی‌مانده‌اش موفق باشد و دوباره قهرمان لیگ برتر شود.اگر پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی پیروز شود، آن موقع می‌توان درباره قهرمانی این تیم صحبت کرد. پرسپولیس نباید الآن به قهرمانی فکر کند و باید مهمترین نکته برای این تیم فقط پیروزی در بازی بعدی باشد.

وی با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان جدید پرسپولیس از جمله بودیمیر و ترابی در ترکیب این تیم، گفت: حضور بازیکنان جدید پرسپولیس در بازی خیلی خوب بوده و رفته رفته این بازیکنان در ترکیب به‌خوبی جا می‌افتند. این نشان می‌دهد که بازیکنان خریداری‌شده مخصوصا مهدی ترابی کارآیی خیلی خوبی برای پرسپولیس دارند. پرسپولیس این فصل نیز به‌خوبی شرایط قهرمانی دارد.

درخشان در خصوص این‌که بحث سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در تیم‌ملی ایران مطرح می‌شود و آیا این مسئله می‌تواند در هفته‌های پایانی لیگ تمرکز را از پرسپولیس بگیرد، گفت: نباید پرسپولیس را قربانی تیم‌ملی کنند. برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و باید مطیع قراردادش باشد. برانکو هر وقت کارش در پرسپولیس تمام شد آن موقع می‌تواند درباره تیم‌ملی تصمیم بگیرد، اما الآن حتی فکر کردن به تیم‌ملی هم اشتباه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز