خبرگزاری کار ایران

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا

ناهماهنگی بازیکنان پرسپولیس باید هرچه سریعتر رفع شود/ پنالتی علیپور ما را دق داد تا وارد دروازه شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۹۷۹

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص دیدار پرسپولیس و پدیده به اظهار نظر پرداخته است.

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص دیدار پرسپولیس با پدیده اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و تماشاگرپسند از آب در نیامد دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند و اتفاق خاصی در مسابقه رخ نمی‌داد از هیچ یک از دو تیم حرکات ترکیبی ارسال از جناحین و یا شوت از راه دور کارساز دیده نشد. بازیکنان در زمین کند بودند و همین عامل باعث شده بود که سرعت بازی پایین بیاید اما در مجموع خوشحالیم که پرسپولیس بازی را برد و به نیمه نهایی صعود کرد تا هوادارانی که در آن سرما به استادیوم رفته بودند خوشحال به خانه‌های خود برگردند.

درخشان در خصوص اینکه پرسپولیس با توجه به اضافه شدن بازیکنان جدید هنوز نتوانسته آن فوتبال چشم‌نواز مورد انتظار را ارائه دهد گفت: بازیکنان جدید هنوز نتوانستند خود را با شرایط پرسپولیس هماهنگ کنند و زمان می‌برد تا آنها خود را با شرایط این تیم و شکل بازی آن وفق دهند. این مساله و این ناهماهنگی باید هر چه سریعتر حل شود چرا که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و در لیگ و جام حذفی هم به مراحل حساس رسیده‌ایم و این ناهماهنگی می‌تواند کار را برای پرسپولیس دشوار کند.

وی در خصوص عملکرد پدیده در این مسابقه نیز عنوان کرد: یحیی گل‌محمدی تیم خوبی ساخته و با این بازی نشان داد که جایگاه آنها در بالای جدول اتفاقی نیست. این تیم هم منطقی بازی کرد و هم توانست پرسپولیس بزرگ را متوقف کند. ضربات پنالتی هم که 50-50 است و ممکن بود این تیم برنده باشد و در کل باید بگویم در این مسابقه چیزی از پرسپولیس کم نداشت و تیم قابل احترامی نشان داد.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص ضربات پنالتی نیز تصریح کرد: بازیکنان خیلی بد به توپ ضربه می‌زدند و نمی‌دانم چرا ضربه‌ها اینقدر بد بود این ضربات بد چند دلیل دارد یا بازیکن از روحیه ضربه زدن برخوردار نیست یا از نظر تکنیکی قادر به پنالتی زدن نیست که این دو عامل می‌تواند در ضربات بسیار بد بازی پدیده و پرسپولیس تاثیرگذار باشد.

درخشان در خصوص پنالتی چیپ علی علیپور نظر جالبی دارد: خوشبختانه این ضربه تبدیل به گل شد اما تا توپ داخل دروازه برود ما پرسپولیسی‌ها را دق داد. پنالتی چیپ هم قواعد خودش را دارد گاهی یک ضربه چیپ نواخته می شود که بیننده و هوادار از آن لذت می‌برد اما این ضربه چیپ خیلی مبتدیانه زده شد و اگر دروازه‌بان حریف هوشیارتر بود می‌توانست این ضربه را مهار کند و معلوم نبود بعد از آن چه اتفاقی رخ دهد.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص شانس‌های کسب عنوان قهرمانی در لیگ و جام حذفی گفت: پرسپولیس مانند همیشه یکی از شانس‌های اصلی است و اگر مشکل هماهنگی آنها رفع شود تیم فوق‌العاده‌ای را شاهد خواهیم بود همچنین سپاهان هم نشان داده که برای قهرمان شدن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. استقلال، تراکتورسازی و پدیده نیز می‌توانند تا روز آخر رقابت کنند و لیگ امسال را جذاب‌تر از سال گذشته کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز