خبرگزاری کار ایران

کارنژاد فلاح حرفه‌ای و اخلاقی نبود

درخشان: عالیشاه از کنارگذاشته شده‌های پرسپولیس عبرت بگیرد تا نابود نشود

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۰۰

سرمربی سابق پرسپولیس در واکنش به مصاحبه نژاد فلاح مدیرعامل وقت پرسپولیس که باعث کناره گیری او شده می‌گوید ای کاش به جای مربی تراشیدن به جای او به دنبال حل مشکلات تیم بود

به گزارش ایلنا،سرمربی سابق پرسپولیس در واکنش به مصاحبه نژاد فلاح مدیرعامل وقت پرسپولیس که باعث کناره گیری او شده می‌گوید ای کاش به جای مربی تراشیدن به جای او به دنبال حل مشکلات تیم بود و برای بهتر شدن شرایط کمک می‌کرد تا اینکه به دنبال برکناری باشد.

حمید درخشان درادامه  تایید حرف نژاد فلاح می‌گوید: بله ایشان گفت به خاطر پرسپولیس استعفا بده و من هم به خاطر پرسپولیس استعفا دادم. درخشان از حمایت علی پروین هم تشکر می‌کند و می‌گوید با مشورت پروین جانشین دایی شدم.

درخشان به مصاحبه بی موقع عالیشاه هم اشاره دارد و می‌گوید کسی با مصاحبه به ترکیب نمی‌رسد و این مدل رفتار کردن باعث می‌شود به سرنوشت صادقیان و مسلمان دچارشود.

نژادفلاح مدیر عامل سابق پرسپولیس روزگذشته  در حمایت از برانکو و آوردن او به پرسپولیس مدعی شده که شما تحت حمایت علی پروین بودید و  ایشان دوست نداشتند شما برکنار شوید ؟

علی آقا همیشه به من محبت داشته و دارد. من بازهم از طریق روزنامه شما از علی آقا تشکر کنم. من آن سال قبل از آمدن به پرسپولیس با علی آقا مشورت کردم و ایشان هم نظرشان مثبت بود و برای همین به پرسپولیس رفتم. حتی علی آقا آن موقع گفت برو و کمکت می‌کنم.

اما خیلی از پیشکسوتها از شما حمایت نکردند؟

متاسفانه همینطور بود، ابتدای کار یک سری از پیشکسوتها و خیلی ازهم دوره‌ای های من گفتند که حمایتم میکنند ولی بعضی‌ها خیلی زود حرفشان یادشان رفت و نه تنها کمک نکردند، بلکه چوب لای چرخ ما گذاشتند. اما در مقابل بعضی از پیشکسوت‌ها تا زمانی که من پرسپولیس بودم با حمایت به من کمک کردند.

اسم نمی‌برید ؟

لازم به اسم بردن نیست خودشان می‌دانند منظور من کیست. مصاحبه‌های دوستان در آرشیو هنوز هم هست که چگونه به دنبال تخریب من بودند. در مقابل همانطور هم که گفتم خیلی‌ها حمایت کردند و آن‌ها هم معلوم است چه کسانی بودند.

نژاد فلاح مدعی شده که به خاطر نتایج ضعیف و بد به شما گفته که کناره گیری کنید ؟

با  احترام به ایشان باید بگویم وقتی من تیم را تحویل گرفتم در رتبه نهم حضور داشت و زمانی هم که تیم را تحویل دادم در رتبه نهم بود. در لیگ قهرمانان آسیا هم تیم در صدر جدول بود که سند و مدرکش هنوز موجوده و من بر اساس سند حرف می‌زنم. اما اینکه  اگر در لیگ به قول ایشان نتایج ضعیف گرفتیم چرا علتش را نمی‌گوید؟ چرا نمی‌گوید یک سری از دوستان کارشکنی می‌کردند و نمی‌گذاشتند تیم نتیجه بگیرد! انواع و اقسام مشکلات را داشتیم و هیچ کس به فکر حل مشکلات نبود و هر روز هم  برای تیم یک داستان جدید به وجود می‌آوردند.

نژاد فلاح مدعی شده که به شما گفته استعفا دهید و شما هم استعفا دادید ؟

نزاد فلاح گفت به خاطر پرسپولیس و هواداران استعفا بده و من هم به خاطر اسم بزرگ پرسپولیس قبول کردم که استعفا بدهم.  

نژاد فلاح گفته که به صورت پنهانی و بدون صحبت  و مشورت با هیات مدیره  و درحالی که شما مربی بودید با برانکو چند جلسه  داشته  و بعد قرارداد بسته و مدعی بوده اگر موضوع را علنی می‌کرده نمی‌گذاشتند برانکو بیاید ؟

این کار نه تنهاغیر اخلاقی بلکه بر اساس اصول حرفه‌ای هم  درست نبود. من مشکلی با آمدن برانکو نداشتم و ندارم بالاخره هر مربی باید یک روز برود اتفاقا من از حامیان برانکو هستم چون بزرگی پرسپولیس مهم است و باید همه از برانکو به خاطر موفقیت پرسپولیس حمایت کنیم. اما حرف من این است آقای نژاد فلاح به جای اینکه در آن شرایط   کمک حال تیم باشد و اوضاع را مدیریت کند به دنبال جانشین من بود. هیچ مدیری را شما دردنیای فوتبال نمی‌بینید که به جای کمک به تیم به دنبال مربی بعدی باشد !  درضمن آن موقع همه متوجه کار نژاد فلاح شده بودند و بعضی از پیشکسوتان و مدیران سابق باشگاه هم طی مصاحبه‌هایی گفته بودند که نژاد فلاح به دنبال برانکو است و نباید در این شرایط این کار غیر حرفه‌ای را بکند و باید در انتهای فصل به دنبال مربی جدید باشد.

ایشان چه کمکی باید می‌کرد ؟

متاسفانه با مشکلات شدید مالی مواجه بودیم . مدیر قبلی تیم را زندانی کرده بودند تیم سرپرست و مدیر نداشت ایشان هم وقتی آمد به جای کمک کردن به تیم به دنبال مربی بعدی بود. ایشان اصلا از من و تیم حمایت نکرد.

برانکو عالیشاه را به خاطر مصاحبه بعد از بازی با پیکان خط زد و با تیم به امارات نبرد نظر شما در این مورد چیست ؟

امید عالیشاه پسر خوبی است او هم به لحاظ اخلاقی و هم فنی همیشه از بهترین های پرسپولیس بوده است. اما هیچ بازیکنی با مصاحبه به ترکیب نمی‌رسد. عالیشاه روش بدی را انتخاب کرد آن هم در این شرایط که پرسپولیس به آرامش و تمرکز احتیاج دارد. عالیشاه  باید با تمرین و پشتکار بیشتر به ترکیب برسد و شایستگی هایش را نشان بدهد.

خیلی‌ها می‌گویند او با این روش  به سرنوشت امثال صادقیان و مسلمان دچار می‌شود ؟

متاسفانه همینطور است. عالیشاه باید از آنها درس عبرت بگیرد تا به سرنوشت انها دچار نشود.اگر بخواهد به این روش ادامه دهد، مطمنا آینده خوبی نخواهد  داشت و خیلی راحت فراموش و نابود خواهد شد.

پرسپولیس دربی و بازی با پیکان را با برد پشت سر گذاشت و خیلی‌ها می‌گویند راه قهرمانی هموار شد، شما شانس قهرمانی پرسپولیس را چقدر می‌دانید ؟

ببینید پرسپولیس 2 بازی مهم را  با برد پشت سر گذاشت تا در راه قهرمانی  قدم بلندی برداشت باشد اما این دو برد دلیل قهرمانی نخواهد بود. پرسپولیس 2 بازی مهم با تراکتور و سپاهان دارد و این دو تیم رقیب نزدیک و اصلی  برای قهرمانی هستند. برای همین من فکر می‌کنم نتیجه این 2 بازی در سرنوشت قهرمانی نقش اساسی را ایفا می‌کند. پرسپولیس با برنده شدن در این 2 بازی می‌تواند 2 هفته زود تر جشن قهرمانی بگیرد درغیر این صورت کار به هفته پایانی کشیده می‌شود.

 بازی با الاهلی عربستان را چطور می‌بینید ؟

بازی سختی است. البته پرسپولیس یکبار این تیم را شکست داده است و همین به لحاظ  ازنظر روحی روانی نسبت به این تیم برتری دارد. برانکو و شاگردانش به خوبی می‌دانند که این بازی حکم مرگ و زندگی را دارد و باید برنده شوند. از سوی دیگر با نتایج خوبی که در لیگ گرفته‌اند انگیزه بالایی دارند. پرسپولیس با پیروزی در این دیدار می‌تواند شانس صعودش را افزایش دهد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز