خبرگزاری کار ایران

شرایط پرسپولیس برای شکست الاهلی مناسب است

درخشان: پرسپولیس با شکست سپاهان و تراکتورسازی قهرمان می‌شود / عالیشاه باید به حرف برانکو گوش کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۴۸

سرمربی سابق پرسپولیس در رابطه با رفتار امید عالیشاه گفت: بازیکنانی که از دستورات سرپیچی کردند الان در فوتبال جای ندارند و متاسفانه فوتبال خودشان را از بین بردند.

حمید درخشان در گفت و گو با ایلنا، درباره نتایج تیم فوتبال پرسپولیس در سال 98 اظهار داشت: تیم پرسپولیس در حال حاضر از نظر روحی روانی خیلی شرایط خوبی دارد؛ آنها رقیب دیرینه را در دربی بردند و مثل همیشه این بازی برای آنها مهم بود.  بازی مقابل استقلال برای پرسپولیس در اولویت بوده و به همین خاطر بعد از آن خیلی خوب مقابل پیکان برنده شدند. در حال حاضر همه چیز مهیاست تا در جام باشگاه‌های آسیا هم بازی خوبی را ارائه بدهند و برنده شوند چون در حال حاضر در مرحله گروهی وضعیت مناسبی ندارند. 

او ادامه داد: شکست الاهلی خیلی به آنها کمک خواهد کرد تا در لیگ قهرمانان هم شرایطی خوبی به دست بیاورند و راه صعود به دور بعدی را هموار کنند. قطعا بازی سختی خواهد بود؛ سطح بازی از دربی هم بالاتر است و تیم‌ها در این تورنمنت با کلاس متفاوتی حاضر هستند. 

درخشان افزود:‌ در آنجا امکانات و زمین تمرین و مسابقه خوب است که حرف اول را میزند. بازیکنان با کیفیت بالا در مقابل شما حاضر می‌شوند و شما در لیگ قهرمانان با این فاکتورها برخورد می‌کنید. در این مسابقات تیم‌هایی که در نظر کیفی شرایط مطلوبی داشته باشند کمتر اشتباه می‌کنند و در نهایت می‌توانند نتایجی را رقم بزنند که قابل تقدیر است. 

سرمربی اسبق پرسپولیس درخصوص اینکه در بازی گذشته مقابل السد سرخپوشان بازی مطلوبی نداشتند، گفت: در این مسابقه همه چیز متفاوت است. بازیکنان الان روحیه خوبی دارند و برابر حریف دیگری قرار می‌گیرند و این توانایی را دارند که الاهلی شکست بدهند. با شرایط موجودی که قابل مشاهده است روی کاغذ پرسپولیس شانس زیادی دارد.

درخشان در پاسخ به این سوال که خط خوردن امید عالیشاه بازیکنان را با حاشیه مواجه می‌کند، گفت: نه، بازیکنان باید همیشه این را بدانند که در قوانین و قائده باشگاه حرکت کنند. باشگاه دلی و عشقی نیست؛ بازیکن نمی‌تواند برای یک باشگاه تصمیم گیری کند؛ باشگاه تابع یک چارچوب است و سرمربی آن را اجرا می‌کند. به دلیل اینکه شما تابع این قوانین باشید باید حرف سرمربی را گوش کنید تا در باشگاه جای داشته باشید. این نه تنها در پرسپولیس بلکه در تمام جهان خیلی عادی پیگیری می‌شود. 

او در این باره که امید عالیشاه از روز گذشته با بازیکنانی همانند محسن مسلمان و رامین رضاییان که از پرسپولیس کنار گذاشته شدند، مقایسه می‌شود، گفت: اینطور نیست، عالیشاه بازیکن خوبی است و باید یاد بگیرد که به قوانین باشگاه و نظر سرمربی احترام بگذارد. می‌خواهم به او بگویم آنهایی که چنین رفتاری نداشتند و از دستورات سرپیچی کردند الان در فوتبال جای ندارند و متاسفانه فوتبال خودشان را از بین بردند.

درخشان درباره حضور 4 ساله برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی در تیم پرسپولیس گفت:‌ آقای برانکو خیلی خوب عمل کرده‌اند و نه تنها خوب بوده‌اند بلکه باشگاه و عوامل باشگاه و طرفداران و پیشکسوتان به تیم کمک کرده‌اند تا در یک فضای مناسب و به دور از حاشیه کار کند. از نظر روحی و روانی کسی تندروی نکرده و سعی نکرده آرامش پرسپولیس را به هم بزند و برانکو توانسته به خوبی کار کند. این شرایط برای هر سرمربی فراهم شود می‌تواند موفق باشد. قانون باشگاه این است که شما به عنوان یک سرمربی این حواشی را جمع کنید و شما تصمیم گیرنده باشید تا بازیکن نتواند برای باشگاه تصمیم بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره کورس مدعیان قهرمانی لیگ هجدهم گفت: باز هم امکان هست که جایگاه تیم‌های بالای جدولی تعویض شود، هیچ تضمینی نیست که پرسپولیس از الان قهرمان باشد، شش هفته به پایان مسابقات باقی مانده است و پرسپولیس زمانی می‌تواند خودش را قهرمان بداند که سپاهان و تراکتورسازی را شکست بدهد و با کنار گذاشتن مدعیان به این عنوان فکر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز