خبرگزاری کار ایران

فجرسپاسی - گل گهر سیرجان؛ بازی سخت برای وینگو در شیراز/ مهابادی در سودای مدعی‌کشی

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۴۹۵

هفته سی و دوم مسابقات سه شنبه هفته جاری بصورت همزمان برگزار می شود و تیم فوتبال گل گهر سیرجان در یک بازی مهم و حساس به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آبی پوشان سیرجانی که تنها چند گام تا صعود به لیگ برتر فاصله دارند مصمم هستند این دیدار را به سود خود رقم بزنند تا با آرامش بیشتری در دو بازی باقی مانده به میدان بروند. شاگردان وینگو چنانچه موفق شوند سه امتیاز این مسابقه را به حساب خود واریز نمایند می توان گفت بیش از نیمی از راه صعود را پیموده اند و با کسب یک پیروزی دیگر می توانند به صورت مستقیم و بعنوان تیم نخست راهی لیگ برتر شوند. 

تیم فوتبال فجرسپاسی در هفته سی و یکم رقابت ها در یک بازی پر گل موفق شد تیم مدعی سرخپوشان پاکدشت را با نتیجه چهار بر دو در خانه اش غافلگیر و شکست دهد، نتیجه ای که جایگاه تیم سرخپوشان را تا رده پنجم جدول تنزل داد. تیم گل گهر نیز اگر چه خارج از خانه به مصاف تیم بادران تهران می رفت اما با ارائه یک بازی منطقی و هوشمندانه موفق شد حریف خود را با نتیجه مساوی بدون گل متوقف سازد و یک امتیاز ارزشمند را بدست آورد و صدرنشینی خود را تداوم بخشد. 

شیرازی ها که فصل نسبتا خوبی را سپری کرده اند در حال حاضر با ۳۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم بادران تهران در رده هفتم جدول رده بندی جای دارند و با توجه به اینکه در کورس صعود قرار ندارند و از طرفی جزو کاندیداهای سقوط نیز بشمار نمی روند با فراغ بال بیشتری دیدارهای پایانی خود را پیگیری می نمایند، سیرجانی ها نیز با ۴۹ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی مسابقات هستند و کسب ۶ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن در ۳ بازی پایانی می تواند این تیم را بدون توجه به نتایج سایر حریفان مستقیما بعنوان تیم نخست راهی لیگ برتر کند. 

طلایی پوشان شیرازی از ۲۷ دیداری که تا بدین جای کار برگزار کرده اند نه پیروزی، ده تساوی و هشت شکست را بدست آورده اند و در تقابل با حریفان بیست و چهار گل به ثمر رسانده اند و بیست گل نیز دریافت کرده اند. نکته جالب در خصوص این تیم این است که چهارمین خط دفاع برتر لیگ را در اختیار دارد و همین مساله نقطه قوت تیم فجر محسوب می شود، آبی پوشان سیرجانی نیز دوازده پیروزی، سیزده تساوی و دو شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و در مصاف با رقبا چهل و چهار بار موفق به گلزنی شده اند و بیست و شش بار نیز توپ از خط دروازه شان عبور کرده است.

تیم گل گهر با آمار جالبی که از خود بر جای گذاشته است تا به این لحظه می توان گفت تمامی رکوردهای لیگ را به نام خود ثبت کرده است، کسب بیشترین تعداد پیروزی و تساوی و متحمل شدن کمترین شکست و همچنین در اختیار داشتن دومین خط حمله در کنار بهره بردن از یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ از این تیم تیمی شایسته حضور در لیگ برتر ساخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز