خبرگزاری کار ایران

بررسی آثار تمدن عیلام در خوزستان و لرستان در موزه ملی ایران با هدف کمک به سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۱۷۲

نشست آب و تمدن؛ با نگاه به آثار تمدن عیلام در خوزستان و لرستان با سخنرانی و راهنمایی کامیار عبدی (باستان‌شناس و عیلام پژوه) در راستای پویش فرهنگی کمک به سیل‌زدگان در موزه ملی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نشست آب و تمدن؛ با نگاه به آثار تمدن عیلام در خوزستان و لرستان با سخنرانی و راهنمایی کامیار عبدی (باستان‌شناس و عیلام پژوه) در موزه ملی ایران برگزار می‌شود.

ظرفیت این نشست ۳۰ نفر است و از آنجایی که این برنامه در راستای پویش فرهنگی کمک به سیل‌زدگان برگزار می‌شود و تمام عواید آن برای کمک به سیل‌زدگان به حساب هلال احمر واریز خواهد شد، علاقمندان برای شرکت در این نشست می‌توانند از حداقل ۴۰ هزار تومان تا حداکثر هر مبلغی که تمایل داشتند پرداخت کنند. علاقمندان به ثبت نام، ابتدا از وجود ظرفیت از طریق کانال تلگرام مشق تاریخ مطمئن شده و سپس نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

نشست آب و تمدن؛ با نگاه به آثار تمدن عیلام در خوزستان و لرستان روز پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه، ساعت ۹ تا ۱۲ در موزه ملی ایران برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند پس از واریز وجه به کارت ۶۲۱۹۸۶۱۰۳۳۴۷۷۲۴۰ به نام فاطمه رجبعلی تهرانی از طریق تلگرام یا پیامک به شماره ۰۹۳۵۷۳۸۰۳۱۷ @mashghetarikhtour عنوان تور، نام و نام خانوادگی خود، تعداد همراهان و تصویر فیش واریزی خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز