خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی لوایح شهرداری؛

یک‌صد و سی و ششمین جلسه رسمی شورا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۸۴۷

یک‌صد و سی و ششمین جلسه رسمی شورای‌شهر کرج به ریاست عباس زارع و حضور اعضای شورا و شهردار کرج برگزار و لوایح ارسالی از سوی شهرداری به شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، اختصاص و تملک یک قطعه زمین به مساحت 7 هزار متر در اکبر آباد برای احداث پارک و سرای محله از جمله لوایحی بود که پس از قرائت مورد توجه اعضای شورای‌شهر کرج قرار گرفت و پس از بحث و بررسی به تصویب شورا رسید.

لایحه مذکور در راستای تملیک باغات و در راستای توسعه عدالت اجتماعی مصوب شد و مقرر گردید ظرف مدت دو ماه به بهره برداری برسد.

لایحه مساعدت مالی به اداره کل انتقال خون استان البرز برای تکمیل پروژه احداث ساختمان انتقال خون به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان مطرح و پس از چکش کاری به تصویب شورا رسید.
در ادامه لایحه اجاره ملک به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ودیعه یک‌میلیارد ریال و اجاره ماهیانه 25 میلیون ریال به مدت 2 سال مطرح شد.

در متن این لایحه آمده است با توجه به اینکه در سنوات گذشته و به جهت بازگشایی بلوار 30 متری ادامه گلزار شرقی نسبت به تملک ملک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در مسیر بازگشایی معبر قرار داشته اقدام و متعاقبا نسبت به احداث ساختمان معوض – حسب مصوبه شورای‌شهر کرج از اراضی تفکیکی موقوفه که دارای کاربری خدمات درون بافت بوده اقدام کرده و تحویل کانون کند که با توجه به ضرورت تخریب ملک کانون و اجرای معبر  مذکور و تا زمان احداث و آماده سازی ساختمان معوض، برابر آخرین قرارداد تمدید و مصوبه شورا واقع در میانجاده که تا کنون نیز در حال فعالیت بوده و در حال حاضر مالک ملک استیجاری تقاضای تخلیه ملک را کرده، ملکی واقع در دهقان ویلای اول را برای اجاره به این کانون واگذار کند.

اعضای شورای‌شهر کرج پس از بررسی زوایای مختلف این لایحه و نحوه واگذاری ملک به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موافقت خود را با این لایحه اعلام داشتند.

در ادامه لایحه آزادسازی تملک خیابان شهید میرزایی پرور در دستور قرار گرفت و به تصویب شورا رسید و تعدادی لوایح پلاک ثبتی درباره بررسی وضعیت املاک شخصی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز