خبرگزاری کار ایران

اعزام دومین کاروان کمک‌های خیران اصناف و بازاریان استان البرز به مناطق سیل زده

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۱۶

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز، گفت: دومین کاروان هدایا و کمک های خیران اصناف و بازاریان استان البرز عازم مناطق سیل زده شد.

به گزارش ایلنا، حمید کریمی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و همت تمامی خیران اصنافی، اظهار داشت: اصناف کرج بار دیگر نشان دادند که هر جا به حمایت و حضور آنها احتیاج است بدون درنگ در میدان هستند و هموطنان عزیزمان را تنها نخواهند گذشت .

وی افزود : دومین کاروان هدایا و کمکهای اصناف کرج به هموطنان سیل زده شامل مواد غذایی، لوازم اولیه و ضروری زندگی ،آب معدنی، نان، کیسه گونی، ادوات خاکبرداری و حمل مصالح ساختمانی، پوشاک، چکمه، فرش، موکت، موادغذایى، کالاهاى بهداشتى، آب معدنى به مقدار 62تن، سیب زمینی به مقدار 22 تن و ده ها قلم کالای دیگر است .

کریمی افزود: نماینده مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز به منظور نظارت بر توزیع صحیح این اقلام راهی مناطق سیل زده شده است و تا زمان رسیدن تمامی این اقلام به دست هموطنان عزیز در منطقه حضور خواهند داشت .

غیرت اصناف نشان از همدلی مردمی است

جهانگیر شاهمرادی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ابن ارتباط گفت: هفتم فروردین ماه سال جاری، نخستین کاروان کمک های اصناف به ارزش پنج میلیارد ریال، راهی مناطق سیل زده شد و دومین کاروان نیز که شامل ۲۳ کامیون و تریلی حاوی اقلام و کالاهای ضروری برای هموطنان شریف در مناطق سیل زده است، عازم شد.

رئیس سازمان صمت استان البرز ضمن قدردانی از کسبه، بازاریان و اصناف شهرستان کرج، تصریح کرد: این شکوه همدلی و غیرت بازاریان بیانگر آن است که این قشر شریف هیچگاه هموطنان خود را در مواقع سختی و دشواری فراموش نکرده و دلهایشان در گرو عشق به مردم است.

این مقام مسئول اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط "ستاد جمع آوری و ساماندهی کمک های صنعتگران، معدنکاران و اصناف" مستقر در این سازمان، تاکنون کمک های خوبی در دو بخش صنایع-معادن و اصناف جمع آوری و ارسال شده است که به یاری خدا این روند در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

 

کمک اصناف از مرز یک میلیارد تومان گذشت

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه هم‌اکنون خانوارهای سیل‌زده استان خوزستان نیازمند کمک‌های فوری هستند، گفت: دومین کاروان مرکز نیکوکاری اصناف استان البرز به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال شد و با احتساب کمک‌های کاروان مرحله اول ارزش ریالی مساعدت این مرکز نیکوکاری از مرز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان گذشت.

وی با اشاره به اینکه توسعه مراکز نیکوکاری از جمله مهم‌ترین اهداف کمیته امداد امام (ره) است افزود: ۶۴ اتحادیه عضو اتاق اصناف استان البرز در قالب مرکز نیکوکاری و در طرح‌های محرومیت زدایی به‌ویژه در کمک‌رسانی به آسیب دیدگان زلزله سرپل ذهاب و سیل اخیر همکاری مطلوبی با کمیته امداد البرز داشتند.

مدیرکل کمیته امداد البرز پتو، مواد غذایی، آب آشامیدنی، سیب‌زمینی، چکمه و لوازم بهداشتی را جزو عمده‌ترین اقلام اهدایی مرکز نیکوکاری اصناف به هم‌وطنان سیل‌زده اعلام کرد و گفت: حدود دویست تن کالا شامل کمک‌های مرکز نیکوکاری اصناف استان البرز به ارزش ۱۲ میلیارد ریال برای هم‌وطنان سیل‌زده استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان ارسال شد.

وی گفت: کد دستوری #۹۹*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نیز برای کمک‌های نقدی مردم و خیران البرزی در نظر گرفته‌شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز