خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آماده باش تمام نیروهای اجرایی و امدادی در تایباد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۶۷۴

فرماندار تایباد گفت: با توجه به اخطار هواشناسی مبنی بر بارندگی های شدید و آبگرفتگی معابر تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و امدادی از صبح امروز در این شهرستان به حالت آماده باش درآمدند.

حسین شرافتی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد،گفت:  از روز گذشته کمیته های بحران در شهرستان انجام شده و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از حوادث ناشی از سیل و برقراری ایمنی شهروندان صورت گرفته است.

وی با هشدار به شهروندان ظرف 48 ساعت آینده افزود: بنابر اخطار هواشناسی مبنی بر بارندگی های مکرر و شدید از استقرار و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل ها، باغات و دامداری‌های حاشیه شهر خودداری کنند و هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان مطرح کرد: مردم در مدت اعلام شده جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی سعی کنند در مناطق مطمئن حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: این اخطارها دلیلی برای ناامن جلوه دادن منطقه نیست و تنها جهت پیشگیری از حوادث ناشی از سیل اعلام می‌شود.

فرماندار تایباد گفت: مردم مهم‌ترین نقش را در رعایت نکات ایمنی دارند. همچنین مردم جهت جلوگیری از هر حادثه ای با اعضای ستاد بحران به ویژه شهرداران، بخشداران و دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.

طبق پیش بینی‌های هواشناسی بارش ها از امروز در شهرستان تایباد آغاز و پیک بارندگی‌ها از امشب شروع می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز