خبرگزاری کار ایران

آزادسازی 150 هزار مترمربع از اراضی تصرف شده بولوار شاهنامه مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۲۱۶

مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون ماده صد شهرداری مشهد از آزادسازی 150 هزار مترمربع از اراضی تصرف شده بولوار شاهنامه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود ایاز با بیان این مطلب، گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه از تصرف اراضی ملی و دولتی و نیز جلوگیری از تخریب و از بین رفتن اراضی مزروعی و کشاورزی 150 هزار مترمربع دیگر از اراضی تصرف شده در محدوده آزادسازی شد.

وی افزود: این مهم با تفکیک، تغییر کاربری، ساخت و ساز غیرمجاز و بدون مجوز در حریم شهر مشهد رخ داده بود و به منظور برخورد قاطع با متخلفان و افرادی که قانون و حقوق بیت‌المال را نادیده گرفتند و نسبت به قوانین و نابود کردن اراضی کشاورزی بی‌توجهی می نمایند این اقدام صورت گرفت.

مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون ماده صد شهرداری مشهد بیان کرد: پیرو هماهنگی‌های انجام شده مساحت 150 هزار مترمربع از اراضی تصرف شده در قالب 51 دستگاه باغ ویلا و پلاک‌هایی که دارای تخلف از قوانین به ویژه مواد 9 و 10 قانون حفظ کاربری و تباصر ذیل ماده 10 همین قانون و نیز بند 14 ماده 55 قانون شهرداری و مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال بودند، آزاد شد.

ایاز خاطرنشان کرد: این اقدام توسط گشت‌های مشترک این شورا و کمیته صیانت از حریم کلانشهر مشهد مقدس و با حضور دستگاه‌های متولی، رفع تصرف و اراضی به حالت اولیه برگردانده شد.

هر گونه تفکیک، تغییر کاربری، ساخت و ساز در اراضی حریم شهر مشهد مستلزم اخذ مجوز از دستگاه‌های مسئول از جمله جهاد کشاورزی و شهرداری مشهد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز