خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی به ایلنا خبر داد:

جمع‌آوری ۱۰ میلیارد تومان کمک برای سیل‌زدگان در کمپین «در کنار هم باشیم»

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۹۶۸

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی با تاکید بر اثرگذاری تشکیل کمپین «در کنارهم باشیم» در راستای کمک به سیل‌زدگان گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تاکنون مردم ۱۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل‌زده کرده‌اند.

 محمدعلی کوزه‌گر (معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص کمپین «در کنارهم باشیم» گفت: این کمپین در تاریخ ۹۷/۱۲/۲۷ راه‌اندازی شد و تا به امروز مردم حدود ۱۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی با وجود محدودیت‌ها به مناطق سیل‌زده کرده‌اند. این آمار مربوط به کل کشور است که تاکنون به سازمان بهزیستی استان‌ها رسیده و استان‌ها نیز توزیع کرده‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی افزود: کمک‌ها در مراحل مختلف متفاوت است. در روزهای اول موادغذایی، آب معدنی، لباس، کفش و مواد بهداشتی بیشتر بوده است، اما در حال حاضر کمک‌ها بیشتر در زمینه تهیه لوازم منزلی که از بین رفته‌اند؛ مانند پنکه و کولر به خصوص در مناطق گرمسیری است.

وی با بیان اینکه لوازم توانبخشی مانند ویلچر در اولویت مددجویان است، اظهار کرد: از دیگر نیازها لوازم توانبخشی است که در حال تدارک آن هستیم. همچنین وظیفه اصلی سازمان بهزیستی ترمیم مسکن مددجویانی است که تخریب شده اند. در حال برآورد کردن آنان هستیم و در آینده‌ای نزدیک تعداد واحدهای مسکونی تخریب شده و میزان کمک بهزیستی در این زمینه را اعلام خواهیم کرد.

کوزه‌گر تصریح کرد: برآورد ما این است که مردم به بهزیستی اعتمادشان بسیار بیشتر و بهتر است. همچنین مردم می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به ادارات بهزیستی در کل کشور ارائه دهند و استان‌هایی که معین شهر دیگری هستند، کمک‌ها را جمع‌آوری می‌کنند، چون هر استانی در کشور معین یک استان است به عنوان مثال تهران معین استان خوزستان است.

وی در ادامه اظهار کرد: موسسات خیریه‌ای که از سازمان بهزیستی مجوز دارند، می‌توانند کمک‌ها را جمع‌آوری کنند و به بهزیستی استان تحویل دهند. مردم نیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب مشارکت‌های مردمی سازمان ۹۰۱۹۰ بانک ملت ارسال کنند. همچنین کد دستوری # ۵*۵*۷۴۱* نیز راه دیگری برای کمک‌ است.

کمک‌های مردمی

جمع‌آوری ۱۰ میلیارد تومان کمک برای سیل‌زدگان در کمپین «در کنار هم باشیم»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز