خبرگزاری کار ایران

محمود دشت بزرگ:

عایق بندی پست های برق خوزستان در حال انجام است/ ۴۷ پست در معرض خطر جدی و بحرانی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۶۱۵

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با اقدامات انجام شده فعلا خطری پست های انتقال و فوق توزیع این شرکت را تهدید نمی کند و شبکه پایدار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار کرد: تاکنون در خوزستان هیچ پستی در سطح انتقال و فوق توزیع به دلیل درگیر شدن با سیلاب، دچار خاموشی و قطعی نشده است و عملیات استحکام بخشی آنها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۴۷ پست این شرکت در معرض خطر جدی و بحرانی هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۹ پست در شرایط بحرانی هستند و تمام تلاش ها بر روی آنها متمرکز شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان ادامه داد: در شهر اهواز نیز تمرکز اکیپ های عملیاتی بر روی استحکام بخشی و ایزوله کردن پست ۴۰۰ کیلو ولت مهزیار در جاده حمیدیه و پست ۱۳۲ کیلو ولت وحدت در عین ۲ است و در حال عایق بندی آنها هستیم.

دشت بزرگ بیان کرد: دو پست آهو دشت در شوش و شمال غرب در اهواز نیز کارهای استحکام بخشی آنها انجام شده و خطری فعلا آنها را تهدید نمی کند.

وی افزود: ماشین آلات شرکت های برق منطقه ای فارس، اصفهان و هرمزگان برق منطقه ای خوزستان را در محافظت از پست ها یاری می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز