خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان خبر داد:

تکرار شستشوی تجهیزات برق بعد از هر گرد و غبار‏ در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۰۶۳

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: پس از چند روز آلودگی شدید ناشی از گرد و غبار، شستشوی تجهیزات پست و خطوط از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار کرد: میزان آلودگی ناشی از گرد و غبار چند روز اخیر بسیار بالا بوده و تجهیزات پست و خطوط شرکت نیز که در معرض این آلودگی بوده باید شستشوی مجدد شوند.

وی ادامه داد: اولویت شستشو، با تجهیزات پست و خطوطی است که هنوز تعویض مقره و پوشش عایقی نشدند، البته در قسمت هایی هم که پوشش عایقی صورت گرفته لازم است که شستشو را داشته باشیم اما نه به وسعت و اندازه ای که پوشش عایقی نشده باشد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اضافه کرد: تکرار شستشوها رابطه مستقیم با وقوع گرد و غبار دارد، ممکن است مجبور شویم در طول یک ماه چندین بار تجهیزات را شستشو دهیم که نیازمند تلاش شبانه روزی و هزینه زیاد است.

دشت بزرگ شستشوی مداوم تجهیزات پست و خطوط را در راستای رسالت شرکت در تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین دانست و افزود: وظیفه ما تامین برق پایدار تحت هر شرایطی است و هر چقدر که لازم باشد برای آسایش حال شهروندان آن را تکرار و تکرار می کنیم.

گفتنی است، در چند روز گذشته (29 دی تا 3 بهمن ماه) گرد و غبار شدیدی استان خوزستان را فرا گرفته، با این حال به خاطر تمهیدات اندیشیده شده در یک سال گذشته شبکه انتقال و فوق توزیع برق منطقه ای با خطری جدی مواجه نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز