خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان مدیریت بحران خبر داد:

تکمیل خاکریز ۲۱ کیلومتری برای جلوگیری از ورود آب به اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۸۳

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از تکمیل خاکریزی به طول ۲۱ کیلومتر برای جلوگیری از ورود آب به اهواز خبر داد.

بهنام سعیدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه اکنون رییس سازمان مدیریت بحران کشور در اهواز حضور دارد، گفت: باتوجه به ورود آب به یک منطقه کوچک از اهواز، اعلام شده تا پنج منطقه سلیم آباد، عین دو، گلدشت، سادات و سیاحی تخلیه شوند. در همین رابطه بیشتر زنان، کودکان و افراد مسن به مناطق امن منتقل و اسکان اضطراری داده شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: تعدادی از روستاهای پایین‌دست هم که احتمال ورود آب به آنها داده می‌شد، تخلیه شده‌اند.

وی تاکید کرد: تخلیه افراد کاملا احتیاطی است و اقداماتی از قبیل ایجاد خاکریز، سیل‌بندهای موقت و انحراف آب در دستورکار قرار گرفته و همه نیروهای امدادی، نیروهای مسلح، نیروهای جهادی و جوانان اهواز با تمام توان در حال تلاشند و تمام تجهیزات و امکانات لازم هم به کار گرفته شده است.

سعیدی اضافه کرد: یک تیم فنی و مهندسی و باتجربه در منطقه مستقر است و همه اقدامات پیشگیرانه در حال انجام است.

وی یادآوری کرد: تا این لحظه کشته‌ای در اهواز نداشته‌ایم.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور همچنین اظهار کرد: تا دیشب یک خاکریز به طول ۲۱ کیلومتر برای جلوگیری از ورود آب به اهواز ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز