خبرگزاری کار ایران

علوی خبر داد:

نشست خبری دومین دوره جشنواره بهار برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۶۰

نشست خبری دومین دوره جشنواره بهار درسالن جلسات موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید پارسا علوی دبیرجشنواره بهار گفت: دراین جشنواره چهارده اثر در دو بخش تئاتر کوتاه و نمایشنامه خوانی در چهارسالن تئاتر مشهد به روی صحنه رفت .

وی افزود: الحق و الانصاف هم مدیریت شهری و هم بخش خصوصی در برگزاری این جشنواره همراه ما بودند، همچنین باید از تمامی هنرمندان شهر مشهد بابت حضور پر رنگشان در این جشنواره تشکر کنم. بدون شک بدون حضور این عزیزان جشنواره‌ آن هم به این شکل و وسعت برگزار نمی‌شد .

علوی تصریح کرد: یقینا حضور مردم مهر تاییدی بر خوب برگزار شدن جشنواره بود.

وی گفت: پرشدن حدود ۷۰ درصد صندلی تمام نمایش ها اقدام و حماسه ای بزرگ بود که توسط مردم فهیم و هنر دوست مشهد انجام شد.

دبیر جشنواره بهار در پایان تاکید کرد: در آخر لازم می‌دانم از تمامی دست اندرکاران و هیات اجرایی جشنواره تشکر کنم و امیدوارم شاهد حضور تک تک شما عزیزان اعم از اصحاب محترم رسانه ، جراید و روزنامه ها در اختتامیه این جشنواره باشیم.

گفتنی است اختتامیه این جشنواره پنجشنبه مورخ 22 فروردین ماه 98 ساعت 17 در محل سالن اجتماعات تالار شهر مشهد ( ساختمان شورای شهر ) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز