خبرگزاری کار ایران

نماینده‌ی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان اطلس خبر داد:

ساخت ۳۳۰ واحد پارکینگ طبقاتی در شهر کرمان

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۳۷

سقف مبلغ سه پروژهٔ ساخت پارکینگ طبقاتی در کرمان، ۵۰ میلیارد تومان است که با گرفتن پیمان‌کارهای خوب بومی، در مدت کوتاهی اجرایی می‌شوند.

نمایندهٔ شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان اطلس در نشست انعقاد تفاهم نامه ساخت پارکینگ‌های طبقاتی توسط بخش خصوصی افزود: با امضای تفاهم‌نامه میان این شرکت و شهرداری کرمان، ساخت ۳۳۰ واحد پارکینگ طبقاتی، در شهر کرمان آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمان، محمدرضا خدری با بیان این‌که این شرکت چندین پروژهٔ بزرگ از جمله اطلس‌مال در تهران، آرمان در مشهد و پروژه‌های دیگری در سایر شهرهای بزرگ کشور انجام داده است، گفت: از آن‌جایی که کرمانی هستیم، دو سال است که با سه پروژهٔ بزرگ وارد کرمان شده‌ایم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر درگیر یک پروژهٔ ۲۸ هزار مترمربعی در بم، یک پروژهٔ ۱۲ هزار مترمربعی در خیابان استقلال کرمان و یک پروژهٔ ۱۲ هزار مترمربعی در خیابان شهید بهشتی کرمان هستیم که پروژهٔ خیابان شهید بهشتی تمام شده و دو پروژهٔ دیگر نیز در حال پایان است.

وی، با اشاره به این‌که برای ساخت پارکینگ‌های طبقاتی در شهر کرمان، دو قطعه زمین خریداری شده است، گفت: با هم‌کاری استانداری، شهرداری و شورای شهر کرمان، مجوز کمیسیون ماده پنج صادر و کاربری زمین‌ها از مسکونی به پارکینگ تبدیل شده و برای سطح طبقاتی تا هشت طبقه مجوز صادر شده است.

محمدرضا خدری در خصوص پارکینگ چهارراه سمیه گفت: علاوه بر بخشی از زمین‌ها که مربوط به شهرداری بوده و هم‌کاری خوبی در رابطه با آن شده، نیازمند هم‌کاری برای خرید و تصرف بقیهٔ زمین‌های این محدوده هستیم تا بتوانیم پروژه را ظرف مدت مقرر اجرا کنیم.

وی افزود: سقف مبلغ سه پروژهٔ ساخت پارکینگ طبقاتی در کرمان، ۵۰ میلیارد تومان است که با گرفتن پیمان‌کارهای خوب بومی، در مدت کوتاهی اجرایی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز