خبرگزاری کار ایران

معاون بهره‌برداری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبرداد:

افزایش درآمد موقوفات از طریق انعقاد قراردادهای مشارکتی / انعقاد ۸ قرارداد مشارکتی در دو ماه اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۴

رویکرد معاون بهره برداری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در سال ۹۲ افزایش درآمد موقوفات از طریق انعقاد قراردادهای مشارکتی است.

ایلنا: معاون بهره برداری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: افزایش درآمد موقوفات با برنامه ریزی و ایجاد تسهیلات جهت نقل و انتقالات، آسان نمودن مقررات مربوط به احداثطبقات مازادو انعقاد قراردادهای مشارکتی از جمله چشم‌اندازهای سال ۹۲ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیرحسین اسماعیلی پور تصریح کرد: طی دو ماه گذشته خوشبختانه توانستیم ۶ قرار داد مشارکتی را اخذ نماییم و تا چند روز آینده به ۸ قرار داد خواهیم رسید.

معاون بهره برداری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ۶ قرارداد اخذ شده اشاره کرد و گفت: واحد تجاری مسکونی در چمگردان لنجان، مجتمع زوج‌های جوان گلپایگان، مجتمع تجاری اداری چشمه آخوند خوانسار، مجتمع تجاری اداری مدرسه امام کاشان، مجتمع تجاری اداری آران و بیدگل، مجتمع تجاری خمینی شهر از جمله ۶ قرارداد اخذ شده با بخش خصوصی است که طی چند ماه گذشته توانستیم منعقد کنیم.

وی در ادامه صحبتهای خود به تهیه و تصویب ۶ طرح جامع بقاع و اماکن متبرکه اشاره کرد و افزود: امامزادگان آقاعلی عباس، شاه مرادقهی شهرضا، حسین مهیار شهرضا، رأس الحسین جلگه، علی بن محمد باقر(مشهد اردهال) و امامزاده حمزه و قاسم فلاورجان از جمله ۶ طرح مصوب سال ۹۲ است.

اسماعیلی‌پور به یکی دیگر از فعالیتهای مشارکتی که در سال ۹۱ آغاز شد اشاره کرد و گفت: پروژه آب گرم ورتون از جمله موقوفات مشارکی است که این اداره به صورت شاخص همچنان به دنبال آن است و اقداماتی در این خصوص انجام شده است.

وی بیان داشت: ۴۹ طرح جامع به سازمان جهت تصویب ارائه شده است.

معاون بهره برداری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه به تهیه نقشه‌های فاز یک و دو بهداری و محوطه سازی امامزاده آقاعلی عباس(ع)، ساخت سالن همایش امامزاده اسحاق هرند، سالن اجتماعات امامزاده قاسم و محمد جوشقان و سرویس‌های بهداشتی امامزاده ابراهیم زمان آباد(امامزاده نرمی) اشاره کرد متذکر شد: طبق دستورالعمل سازمان اجرای پروژه‌های عمرانی در ۴۷ بقعه بوده ولی خوشبختانه توانسته‌ایم ۵۳ پروژه عمرانی را در مرحله اجرا قرار دهیم که هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: متراژ کل پروژه‌های عمرانی بالغ ۳۹۸۱۰ متر مربع است که از این تعداد ۱۷ پروژه احداثی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع، ۳۴ مورد پروژه تکمیل به مساحت دوازده هزارو ۴۱۰ متر مربع و دو پروژه توسعه‌ای در متراژ ۴۰۰ مترمربع در دست اقدام است.

اسماعیلی‌پور متذکر شد: درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی تاکنون ۴۴درصد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز