خبرگزاری کار ایران

فرماندار یزد در گفت‌وگو با ایلنا:

طبق قانون با غیبت‌های اعضای شورای شهر برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۴۶

فرماندار یزد با اشاره به غیبت های بیش از حد برخی از اعضای شورای شهر یزد گفت: در این زمینه هر آنچه که قانون مشخص کرده باشد صورت می‌گیرد و طبق قانون رفتار می‌کنیم.

سیدمحمد رستگاری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، پیرامون طرح موضوع غیبت‌های برخی از اعضای شورای شهر اظهار داشت: برخی از اعضا غیبت های بیش از حدی داشته اند که از حد نرمال نیز بالاتر است اما قانون شوراها قطعا در این مورد راهکار و روشی دارد.

وی با بیان اینکه هنوز چیزی از سوی شورای شهر در این خصوص به فرمانداری اعلام نشده ادامه داد: مجری قانون هستیم و با توجه به آنچه که در قانون در خصوص برخورد با غیبت ها آمده است نیز رفتار و برخورد خواهیم کرد.

فرماندار یزد با تاکید بر اینکه ابتدا باید بررسی کرد و سپس بر اساس قانون برخورد داشت عنوان کرد: بر اساس آنچه که قانون به عنوان تکلیف بر عهده ما گذاشته است نسبت به این موضوع برخورد خواهیم داشت و اجازه نمی دهیم کسی با بی‌قانونی و یا اظهار نظر غیرکارشناسی بخواهد سوء استفاده داشته باشد.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نخستین صحن علنی سال ۹۸، تعداد غیبت های اعضای شورای شهر در صحن های علنی شورا در سال 97 را اعلام کرد که بر این اساس، مرتضی شایق؛ عضو اصولگرای شورای شهر و شهردار اسبق یزد با ۲۴ جلسه غیبت رکورددار غیبت های مکرر در شورای شهر یزد شناخته شد.

وی در خصوص توجیه چنین بی نظمی نیز اظهار داشت: دلیل عدم حضورم بی محتوایی جلسات شورای شهر بوده است

وی گفت: اعضای شورای شهر ملزم به حضور در جلسه رسمی و علنی شورای شهر هستند و الزامی به حضور در جلسات فوق العاده ندارند؛ اکثر غیبت های من مربوط به جلسات فوق العاده بوده که با هماهنگی دبیر شورا صورت گرفته است اما دلیل عدم حضورم بی محتوایی جلسات شورای شهر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز