خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن آبیک خبر داد:

ساخت 15 واحد مسکن شهری برای اقشار محروم آبیک/پرداخت تسهیلات مسکن به 300 واحد روستایی

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۰۴۸

رئیس بنیاد مسکن شهرستان آبیک گفت: امسال ساخت 15 مسکن شهری برای اقشار محروم و کم‌درآمد امسال در شهر آبیک عملیاتی می‌شود.

مجتبی علی‌نسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: تاکنون بیش از هشت هزار و 500 جلد سند برای مساکن و خانه‌های روستایی شهرستان آبیک با همکاری اداره ثبت و اسناد این شهرستان صادر شده و طبق برنامه‌ریزی، در سال جاری صدور اسناد مالکیت باقی مانده شامل 300 جلد سند انجام می‌شود.

وی با اشاره به تهیه طرح هادی برای تمام روستاهای شهرستان آبیک افزود: امسال با بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار طرح‌های هادی در 10 روستای بخش‌های مرکزی و بشاریات شهرستان آبیک شامل سنگ‌‍‌فرش، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت اجرا می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان آبیک با بیان اینکه 75 درصد از طرح‌های هادی روستاهای این شهرستان بازنگری شده است، ادامه داد: امسال بازنگری حدود هشت روستا در دست اقدام قرار گرفته که شامل روستاهای آقچری، صمغ‌آباد، کهوان، زیاران، قشلاق، باقرآبادترک و اسلام‌آباد می‌شود.

ساخت 15 مسکن شهری برای اقشار محروم آبیک

علی‌نسایی اضافه کرد: به بیش از سه هزار و 500 خانوار در روستاها تسهیلات ارزان‌قیمت برای ساخت مسکن روستایی با نظارت بنیاد مسکن و مشارکت مالکان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به واگذاری زمین از سوی اداره راه و شهرسازی، ساخت پروژه 15 واحدی مسکن شهری برای اقشار محروم و کم‌درآمد در شهر آبیک عملیاتی می‌شود.

این مسئول به پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به 300 واحد در روستاها طی امسال اشاره و تصریح کرد: پیش‌بینی شده در سال جدید میزان تسهیلات از 250 میلیون ریال به 400 میلیون ریال افزایش یابد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان آبیک افزود: به مالکان بیش از 20 واحد مسکونی خسارت‌دیده بر اثر سیل اخیر در روستاهای شهرستان آبیک، 400 میلیون ریال تسهیلات و 150 میلیون ریال کمک‌های بلاعوض پرداخت می‌شود.

علی‌نسایی ادامه داد: از زمان فعالیت بنیاد مسکن در شهرستان آبیک تاکنون، حدود 120 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی هزینه شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز