خبرگزاری کار ایران

خاوری عنوان کرد:

همه باید برای حل مشکل 2500 واحد مسکن مهر کمک کنند/ با مساعدت و همراهی کام مردم را شیرین کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۱۵

مدیرکل راه و شهرسازی‌گیلان با بیان اینکه متقاضیان واحدهای مسکن مهر بیشتر از اقشار متوسط و کم درآمد جامعه هستند، تصریح کرد: ما مسئولیم تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا این عزیزان بتوانند با کمترین آسیب و کمترین فشار از این مشکلات فارغ شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان ضمن تبریک به عباس علیزاده مدیرکل جدید تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با وی دیدار و به گفتگو پرداخت.

علی خاوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان ضمن تاکید به حل مشکلات تعاونی های مسکن مهر و اتمام هرچه سریعتر پروژه های باقیمانده در استان خاطرنشان کرد : همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم مسکن مهر باقیمانده استان که بیشتر مربوط به تعاونی هاست و بالغ بر 2500 واحد است را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: حل مشکلات واحدهای مربوط به تعاونی‌ها و تکمیل این واحدها مستلزم مساعدت، همراهی و نظارت ویژه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است که با حل مشکلات موجود این شیرینی به کام مردم شیرین تر شود.

خاوری با بیان اینکه متقاضیان واحدهای مذکور بیشتر از اقشار متوسط و کم درآمد جامعه هستند،تصریح کرد:  ما مسئولیم تمام تلاش خود را بکاربگیریم تا این عزیزان بتوانند با کمترین آسیب و کمترین فشار از این مشکلات فارغ گردند.

وی در پایان گفت : کسانی که دل شان برای نظام و انقلاب می سوزد و مدافع کشور و ارزش های آن هستند برای حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنها را وظیفه ذاتی خود بدانند و وظایف خود را در قبال کشور و مردم به خوبی انجام داده و به خدمت خود افتخار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز