خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای مسکن استان عنوان شد؛

مازندران رتبه چهارم ساخت مسکن مهر در کشور را داراست

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۰۴۱

بر اساس شاخص‌های اجرایی سامانه مسکن مهر در کشور، مازندران چهارمین استان پیش رو در ساخت و سازهای پروژه‌ها مسکن مهر است.

یکصد و هفتمین جلسه شورای تامین مسکن مازندران با حضور تمامی اعضاء و قام مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در سالن استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، در این جلسه احمد اصغری مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ضمن قدردانی از مسؤلین دستگاه‌های اجرایی استان بخصوص استاندار و معاونین وی در جهت اتمام پروژه‌های مسکن مهر مازندران عنوان نمود: طرح مسکن مهر را در راستای کاهش دغدغه‌های هموطنان در تامین سرپناه و ایجاد تعادل در بازار مسکن و پاسخگویی به بازار تقاضا از سال ۸۶ شکل عملی به خود گرفت.

وی طرح ملی مسکن مهر را حرکتی عظیم و کم نظیر در عرصه تامین مسکن در جامعه برشمرد که در راستای برقراری عدالت در جامعه، به اجرا درآمده است.

مهر آبادی ضمن اعلام این مطلب که ساخت و سازهای اکثر پروژه‌های دولتی به صورت صنعتی و نیمه صنعتی در حال اجراست، خاطر نشان ساخت: سرعت در اجرای دقیق پروژه‌ها و بازدید مستمر ناظرین بر روند اجرایی آن‌ها باید به عنوان یک اصل قرار گرفته شود.

قام مقام وزیر در طرح مسکن مهر در خصوص اهداف سفر به مازندران اظهار داشت: بررسی مشکلات پروژه تعاونی‌ها و پیگیری و اطلاع از پیشرفت فیزیکی دیگر پروژه‌ها از جمله اهداف سفر به مازندران است.

سید علی اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این جلسه ضمن تشکر از همکاری و همدلی همه دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های مسکن مهر در مازندران اظهار داشت: این اداره کل در سطح استان بیش از ۶۲ هزار واحد مسکن مهر عقد قرارداد داشته که از این میان شهرستان بابل با بیش از ۱۳ هزار واحد بیشترین سهم را داراست.

وی تصریح نمود: بر اساس شاخص‌های اجرایی سامانه مسکن مهر در کشور، مازندران چهارمین استان پیش رو در ساخت و سازهای پروژه‌ها مسکن مهر است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از مشکلات اجرایی تعاونی‌ها، بیمه و مالیات، تغییر قیمت‌ها، اختلاف قیمت بین سازنده و متقاضی، انصراف متقاضیان و ارائه خدمات زیربنایی به عنوان مهم‌ترین مشکلات پروژه‌های مسکن مهر مازندران یاد کرد.

اسد از دستگاه‌های راه و شهرسازی مازندران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت عمران مسکن سازان شمال به عنوان متولیان اجرای پروژه‌های مسکن مهر در کشور یاد کرد و افزود: اجرای پروژه‌های مذکور در قالب اجرای تفاهم نامه سه جانبه، خود مالکی و اجاره‌ای ۹۹ ساله در دست اجراست.

گفتنی است بازدید میدانی از چند پروژه مسکن مهر از جمله پروژه مسکن مهر میارکلا ساری از دیگر برنامه‌های قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به مازندران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز