خبرگزاری کار ایران

پیام رییس دانشگاه آزاد به سرلشگر جعفری:

خانواده بزرگ دانشگاه آزاد پشتیبان و همراه سپاه پاسداران است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۵۰۴

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به فرمانده کل سپاه پاسداران با تبریک فرا رسیدن روز پاسدار، تأکید کرد: خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی همانند سایر آحاد ملت، پشتیبان و همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی خطاب به سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر پشتیبانی دانشگاه آزاد اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد.

متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

سردار سرلشگر پاسدار جناب آقای محمدعلی جعفری

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با اهداء سلام و تحیات

فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار را به جنابعالی، همه همکاران گرامی‌تان و مردم شریف ایران تبریک و تهنیت می‌گویم.

"پاسدار" الگوی شیفتگی و دلدادگی مکتب عاشوراست، عاشقانی که در دوران جنگ تحمیلی، جوانمردانه از شرافت، استقلال و آزادی ایران اسلامی برابر زورگویان و دست‌نشاندگانشان دفاع کردند و امروز مایه افتخار مردمی هستند که به عنوان سرمایه ملی و بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق آرمان‌های رفیع انقلاب و منویات مقام معظم رهبری از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.

باعث مسرت و شادمانی است که جهادگران پاسدار و بسیجیان مخلص هم در جبهه توسعه و آبادانی کشور حضوری فعال و بی‌نظیر دارند و هم در جبهه مبارزه با استکبارجهانی و تأمین امنیت پایدار تبدیل به الگویی برای دولت‌ها و ملت‌های آزاده شده‌اند.

امروز جانفشانی مدافعان حرم و پایمردی سپاهیان اسلام برای مقابله با داعشیان تروریست در سوریه و عراق و موفقیت‌‌های به‌ دست‌ آمده بر کسی پوشیده نیست و اگر این ایثارگری و رادمردی نبود، منطقه با مشکلات عدیده و تهدیدات گسترده‌‌تری مواجه بود که ترسیم آن غیرممکن است.

موفقیت‌های چشمگیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایطی رقم خورد که آمریکای جنایتکار و جهانخوار در دوره رئیس‌جمهور بی‌‌تجربه اش خود را ملعبه رژیم صهیونیستی و فریب‌خوردگان در منطقه کرده و می‌کوشد با وارونه نشان دادن حقایق موجود، افکارعمومی جهان را تحت تأثیر قرار دهد.

نادیده گرفته شدن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌‌های اشغالی، حمایت‌‌های بی‌ دریغ از جنایتکاران آل‌سعود در یمن، حمایت از منافقین وطن‌فروش و تداوم اشغالگری و کشتار مردم بی‌دفاع در افغانستان و عراق نمونه‌های بارزی است که دولت ملعون آمریکا، ریخته شدن خون مردم در خاورمیانه را با دلارهای دریافتی عوض کرده و خود را مدعی توسعه دموکراسی و حقوق بشر در دنیای امروز می‌داند.

قرار دادن سپاهیان اسلام در زمره سازمان‌ های تروریستی از سوی دولت استکباری آمریکا نشانه ‌ای دیگر از عجز و ناتوانی آن کشور برابر اراده و ایمان ملتی است که بهای استقلال و آزادی خود را می‌‌پردازد و بی‌‌تردید ایران اسلامی با وحدت و هدایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب از این گردنه عبور خواهد کرد و انقلاب اسلامی به تأسی از فرهنگ عاشورا و پیروی از سیره امام حسین(ع) با صلابت به راه خود ادامه خواهد داد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌ دارم که همانند سایر آحاد ملت، پشتیبان و همراه سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و برابر این گزافه‌‌گویی و زورگویی جنایتکاران عقب‌‌نشینی نخواهیم کرد؛ افتخار می‌ کنیم که با کار جهادی در زمینه علمی و پژوهشی، توطئه‌های شوم زورگویان را خنثی می‌‌کنیم و این وعده الهی است که می‌فرمایند «وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَاللّه وَاللّه خَیْرُ الْماکِرینَ».

امید دارم توفیق مستمر خدمت به مردم شریف ایران و نظام اسلامی را در سایه الطاف خداوند منان داشته باشید، سلامت و کامیابی حضرتعالی را از پروردگار قادر متعال خواستارم.

محمدمهدی طهرانچی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز